حوادث

در دیدار فرمانده انتظامی کل کشور با امام جمعه کرمان چه گذشت؟

مجله تفریحی زیباروز/کرمان فرمانده انتظامی کل کشور و هیئت همراه شامگاه ۲۷ اردیبهشت ماه با نماینده ولی فقیه در استان کرمان دیدار کرد.

سردار احمدرضا رادان در این دیدار با اشاره به هدف از سفر به استان کرمان اظهار کرد: همکاران ما در فراجا نظارت دقیق و سنگینی از استان در همه امور داشتند و خوشبختانه نتیجه ارزیابی‌ها با همه سختگیری‌هایی که صورت گرفته، استان کرمان در همه امور نمره خیلی خوب را کسب کرده که معمولا در نظارت‌ها کمتر استانی این شاخص‌ها را کسب می‌کند.

وی افزود: قرار بر این شد دوستان در فراجا در آینده نزدیک چند مورد از مشکلات استان را که از سال‌ها قبل مانده، حل کنند و استان تقویت بشود تا همکاران با فراغ بال بیشتری کار کنند.

رادان با اشاره به حمایت‌های مسئولان استان کرمان از مجموعه انتظامی بیان کرد: تلاش همکاران ما در استان با توجه به امکانات نه تنها قابل قبول بوده بلکه پیشرفت هم داشته‌اند و قول گرفتیم امسال بهتر از سال قبل باشند و حتما کمکشان خواهیم کرد و بنا داریم جنوب کرمان را نیز تقویت کنیم تا در برخورد با برخی مسائل از جمله حمل مواد و … بهتر عمل شود.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این دیدار با اشاره به نقشه‌هایی که دشمنان برای کشور ما می‌کشند، خطاب به فرمانده انتظامی کل کشور اظهار کرد: بحمدالله شما و مجموعه انتظامی کشور از پس این نقشه ها به خوبی برمی‌آیید.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی افزود: فرماندهی انتظامی استان کرمان از زمان حضور بنده در استان به عهده آقای بنی اسدی فر بود که  از دوستان نزدیک شهید سلیمانی بوده و موفق و خوب عمل کرد و در زمان تصدی سردار ناظری نیز نظارت در حوزه‌های مختلف میدانی و ارزشمند است و شاهد دستاوردهای او هستیم.

وی در ادامه تصریح کرد: استان کرمان به دلایل مختلف حساسیت‌های بالایی دارد و پهناورترین استان کشور است و به دلیل همسایگی با استان‌های مرزی، مسائل امنیتی خاص خود را دارد و از سوی دیگر مورد توجه کل کشور است، به دلیل اینکه استان شهید حاج قاسم سلیمانی است و مرقد شهید در این استان است.

امام جمعه کرمان گفت: امیدواریم فرماندهی انتظامی کشور کاستی‌های امکاناتی استان را با درایت جبران نموده و همکاران استان تقویت شوند تا همچنان ماموریت خود را در راستای منویات مقام معظم رهبری به خوبی انجام بدهند.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، فرمانده انتظامی کل کشور در ادامه برنامه‌های سفر خود به کرمان با خانواده شهید علی برزگر، شهید شاخص نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۲ دیدار کرد. گفتنی است شهید برزگر سال گذشته در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید.

همچنین سردار رادان با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش ادای احترام کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا