استان ها

در مسیر «خواهر خورشید» با کاروان بزرگ دختران اصفهانی

به گزارش مجله تفریحی زیباروز از اصفهان، به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و دهه کرامت، کاروان بزرگ دختران اصفهانی با شعار «در راه خواهر» از میدان لاله از میدان لاله به سمت امام رضا (ع). ضریح (ع) در اصفهان (معروف به امامزاده زینبیه) با گلهای حرم و تعمیر شده است.

علی جمشید بیک مسئول کمیته فرهنگی قرارگاه اجتماعی شهید سلیمانی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: ع) با شعار راه خواهر خورشید تشکیل شد.

وی افزود: در این برنامه از مدارس منطقه، پایگاه های بسیج پرستاری و سایر تشکل های مردم نهاد دعوت می شود تا با حضور خود به ایفای نقش بپردازند.

در راه به

دبیر کانون های فرهنگی منطقه 14 هدف از برگزاری این مراسم را تکریم بانوان محجبه و برگزاری رزمایش با حضور بانوان به نشانه تعهد و پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی و شهدا عنوان کرد. . و اعتقادات مذهبی و حضور خادم آستان قدس اصفهان با تشییع پیکر شهید والامقاما جانباز 70 درصدی که پس از سالها درد جان باختند مورد استقبال قرار گرفت و این اتفاق خاطره ما را از دفاع مقدس زنده کرد.

وی راه اندازی پایگاه اجتماعی شهید سلیمانی را حاصل تعامل و هم افزایی مسئولان اجرایی منطقه از جمله شهرداری، سازمان های مردم نهاد، اوقاف و مساجد و اهالی منطقه برای اقدام هماهنگ در مناسبت های فرهنگی و مذهبی عنوان کرد. .

اجرای ویژه برنامه های دهه کرامت در امامزاده های مهم اصفهان در دهه کرامت

سپس حجت الاسلام محسن صادق زاده مدیر حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) با گرامیداشت دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) از برگزاری ویژه برنامه هایی در این ایام در حرم های مهم شهرستان خبر داد. دهه کرامت و بیان کرد: آستان قدس و حرم حضرت معصومه(س) به عنوان قطب چهارم و پنجم زیارت اهل بیت(ع) شناخته می شود و برنامه های متعددی به مناسبت دهه کرامت برگزار می شود.

صادق زاده شعار دهه کرامت را «اصفهان با حرم، صحن و صحرای مشهد» خواند و گفت: از آنجایی که حضرت زینب(س) خواهر امام رضا(ع) است، حرم ایشان نیز قضای حضرت را یادآور می شود و بر همین اساس است. به الگوی آستان قدس در حرم حضرت زینب (س) اجرا می شود.

در راه به

وی در تشریح برنامه های کلیدی تصریح کرد: اجتماع بزرگ بانوان منطقه 14 با مشارکت شهرداری، هیئت ها، مساجد و کانون ها با حضور بیش از 100 نفر از خادمان آستان قدس که از مشهد به اصفهان آمده اند و بانوانی که در این منطقه حضور دارند. حرم حضرت زینب(س)، سرود، نثار گل توسط حجت الاسلام کشاورز در روز هشتم ذی القعده و دیگر برنامه های متنوع.

توزیع روزانه 400 پرس غذای گرم بین نیازمندان

همچنین خدمات دهی سخاوتمندانه و راه اندازی پیشخوان برای زائران در حوزه های پایش سلامت، مشاوره، بینایی سنجی و جشن ها و سخنرانی در مساجد شاخص اصفهان، توزیع روزانه 400 پرس غذای گرم برای نیازمندان از جمله فعالیت های این ایام است. .

دکمه بازگشت به بالا