حوادث

در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰۵ میلیارد از انواع جرایم اقتصادی کشف شده است

رئیس پایگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف انواع جرایم اقتصادی به ارزش بیش از 405 میلیارد ریال در 24 سال گذشته در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروزسردار “سهراب بهرامی” در ادامه ماموریت پایگاه نوروزی پلیس امنیت اقتصادی (امین) گفت: در راستای ادامه اجرای طرح های مبارزه با جرایم مختلف اقتصادی، کارآگاهان این پلیس با اشراف اطلاعاتی اقدام به شناسایی انبارها و توزیع کردند. مراکز قاچاق کالا و نیروی انتظامی و پلیس مرزی در بازدید و بازرسی از مراکز عمده توزیع کالا و شاخص های اقتصادی، انواع کالای قاچاق، احتکار و … در 24 ساعت گذشته در کشور.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاها و اموال مکشوفه را بیش از 405 میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه 227 متهم دستگیر و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پایگاه پلیس امنیت اقتصادی نوروزی (امین) در پایان از هموطنان سوال کرد و خاطرنشان کرد: پیشگیری از جرائم اقتصادی یکی از مهم ترین سیاست های پلیس در طول سال به ویژه در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان است. در صورت مشاهده هرگونه جرم اقتصادی، قاچاق کالا و پول، بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا