حوادث

دستگیری بیش از ۳۵۰۰ خلافکار در غرب تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری بیش از ۲۰۰۰ موادفروش و ۱۴۰۰ خلافکار دیگر در غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، سردار کیوان ظهیری در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ با اجرای بیست و هفتمین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با هدف مبارزه با سارقان جرایم خشن، مالخران و کشف کالای قاچاق در شش شهرستان تابعه غرب استان تهران در ۷۲ ساعت گذشته، ۱۸۳دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه پس از اقدامات اولیه و شناسایی سارقان با هماهنگی مقام قضائی با اجرای بیش از ۵۷۸ حکم قضائی، ۱۴۷۸نفر دستگیر شدند، گفت: از بین این دستگیر شده‌ها، ۷۰۰نفر سارق و مالخر بودند، همچنین ۱۷ باند بزرگ سرقت نیز منهدم شد.

ظهیری با اشاره به کشف ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی در این طرح گفت: در جریان اجرای این طرح که به صورت مستمر انجام گرفت، ۲۰۸۰ خرده فروش و قاچاقچی و  ۳۴ نفر قاچاقچی عمده مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

بر اساس اعلام پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ۲۲ قبضه سلاح گرم از دستگیرشدگان کشف و ضبط شد، تصریح کرد: ۱۰۳ تیغه سلاح سرد نیز از افراد دستگیر شده، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف بیش از ۵۷۰میلیارد ریال انواع کالای قاچاق نیز گفت: در این راستا بیش از ۱۷۴ هزار قلم انواع کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

به گفته ظهیری تحقیقات در مورد دیگر جرائم احتمالی از سوی دستگیرشدگان در جریان است و این افراد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا خواهند شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا