استان ها

دولت از طرح مدیریت یکپارچه شهری حمایت کند

مجله تفریحی زیباروز / فارس رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خواستار بررسی طرح حاکمیت شهری یکپارچه توسط مجلس مشورتی اسلامی شد.

سید عبدالرزاق موسوی عصر سه شنبه 22 بهمن ماه در مراسم افتتاح بوستان سایه با تقدیر از دیدگاه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر شیراز در مورد محیط زیست اظهار داشت: مهندسان ، کارگران و جوانان این شهر چه کار بزرگی هستند در حال ایجاد هستند.

وی با بیان اینکه پروژه های افتتاح شده در شیراز دارای ارزشهای فرهنگی و اخلاقی است ، افزود: کسانی که هشت سال سابقه دفاع مقدس دارند و مسائل اقتصادی آن زمان را درک کرده اند ، می دانند که امروز شرایط بسیار دشوارتر از آن زمان است محدودیت ها. “بسیار قابل تقدیر است که پروژه ای مانند این در چنین شرایطی افتتاح می شود و شما باید دست کسانی که در این زمینه کار کرده اند را ببوسید.

موسوی با اشاره به اصل مهم عدالت اجتماعی و توزیع عادلانه امکانات به عنوان یکی از رویکردهای مهم شورا و شهرداری اظهار داشت: پروژه پارک سایه و موقعیت مکانی آن موقعیتی را نشان می دهد که شورا و شهرداری شیراز عملا از پروژه های خود را به عنوان یک اصل تعریف کرد

وی در این باره گفت: “موفقیت برای مدیران شهری ، شهرداری ها و اعضای شورای شهر نعمت است. زیرا گذشت زمان نشان می دهد که فعالیت هایی با کیفیت های مختلف انجام می شود ؛ اما به لطف چه کسی انجام می شود و با چه کسی نامگذاری می شود ثبت شده است ؛ مردم.

موسوی با بیان اینکه بین پروژه های شهرداری و پروژه های دولتی تفاوت اساسی وجود دارد ، گفت: حداقل به ظاهر هزینه های اداره شهری و بودجه شهرداری توسط مردم تأمین می شود ، همه از عوارض ؛ بنابراین ما باید قبل از دیگران قدر آنها را بدانیم.

رئیس شورای شیراز همچنین افزود: یک برنامه مدیریت شهری یکپارچه می تواند هزینه های شهرها را به شدت کاهش دهد. همچنین ، لایحه مالیات بر ارزش افزوده که از طرف دولت به مجلس ارائه می شود ، در صورت تصویب در شکل فعلی ، برای شهرها مشکل ایجاد می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا