فرهنگ و هنر

دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر برگزار می‌شود

دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر برگزار می‌شود

​​​​​​​ اداره کل اشتغال و کارافرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران در اطلاعیه ای اعلام کرد که دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر برگزار می‌شود.

 به گزارش مجله تفریحی زیباروز، متن اطلاعیه  اداره کل اشتغال و کارافرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرح زیر است: 
یکی از با اهمیت‌ترین و خاص‌ترین پروژه‌های دولت مردمی ایران قوی در راستای خدمت‌رسانی به جامعه معزز خانواده شهدا و ایثارگران اجرایی نمودن بند ج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه با صدور ۳۲۰۰۰ مجوز شغلی و مشارکت ۳۰ دستگاه دولتی می‌باشد که آزمون استخدامی آن در ۱۷ خرداد ماه امسال برگزار می‌گردد.
ثبت نام دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر از ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ شروع شد و تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه داشت دفترچه راهنمای این آزمون استخدامی ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ منتشر شد و در طول ثبت نام ملی دو مرتبه اصلاحات و اضافات رسماً از سوی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی بعنوان مجری برگزاری اعلام گردید.
این آزمون استخدامی در مراکز استان‌ها رأس ساعت ۱۵:۰۰ روز پنج شنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌گردد و داوطلبین می‌بایست جهت دریافت کارت ورود به جلسه خود از دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ به سایت مجری برگزاری آزمون به نشانی www.hrtc.ir مراجعه نمایند که البته آدرس محل برگزاری آزمون هر یک از داوطلبین در کارت ورود به جلسه مربوط به آنان درج شده است.
داوطلبین ضمن دریافت کارت ورود به جلسه می بایست مندرجات آن را مطالعه و رعایت نموده و با همراه داشتن اقلام مورد نیاز اعم از مداد پاک کن و تراش حداقل یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل مندرج در کارت ورود به جلسه حضور بهم رسانند و از به همراه داشتن وسایل الکترونیک هوشمند اعم از ساعت، گوشی موبایل، تبلت، رایانه و غیره … در محل آزمون خودداری نمایند.
در صورتیکه این عزیزان در زمان مقرر در محل مشخص محل برگزاری آزمون حاضر نباشند فرایند استخدامی آنان متوقف می شود و همچنین در صورت همراه نداشتن کارت ورود به جلسه در محل برگزاری آزمون استخدامی از شرکت این داوطلب در این آزمون جلوگیری بعمل آمده و در صورت عدم شرکت و حضور ایشان در جلسه آزمون ادامه فرآیند استخدامی ایشان ملغی شده و این به منزله انصراف از بهره مندی از این بند قانونی تلقی می گردد.
یادآور می‌شود تکمیل ظرفیت احتمالی مانده شغل محل‌های این آزمون برای آندسته از شرکت کنندگانی که در رقابت با سایر داوطلبان موفق به قبولی نشده‌اند امکان‌پذیر خواهد بود بنابراین در صورتیکه مشمولین در آزمون شرکت ننمایند امکان بهره‌مندی از شغل محل‌های این آزمون را در مرحله اول و نیز تکمیل ظرفیت احتمالی نخواهند داشت.
انتهای پیام

تیم تحریریه علوم هنری

با قلمم، صداها و حس‌های هنر و فرهنگ را به شکلی جادویی ترسیم می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا