بین الملل

راننده حامی نتانیاهو، معترضان را زیر گرفت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین مجله تفریحی زیباروز، رسانه‌های رژیم موقت صهیونیستی بامداد یکشنبه از حمله یک خودروی حامی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم به معترضان در تل‌آویو خبر دادند.

تصاویر منتشرشده از تظاهرات ضد طرح تغییرات قضائی نتانیاهو در تل‌آویو نشان می‌دهد، هنگامی که معترضان بزرگراه آیالون را مسدود کرده‌اند، یک خودرو سواری با سرعت زیاد تعدادی از آنها را زیر می‌گیرد.

روزنامه «هاآرتص» به نقل از منابع درمانی گزارش داد که بر اثر این حمله خودرویی، حداقل ۵ نفر از معترضان علیه نتانیاهو، آسیب دیده‌اند که به بیمارستان منتقل شده‌اند.

دفتر نخست‌وزیری رژیم جعلی صهیونیستی در واکنش به این حادثه، مدعی شد: «ما قویاً تمام اشکال خشونت را محکوم می‌کنیم و از همه می‌خواهیم که خویشتن‌داری کنند».

 

 

صهیونیست‌های اشغالگر در فلسطین اشغالی شامگاه شنبه در شهرهای مختلف برای سی‌وششمین هفته متوالی علیه نتانیاهو و طرح جنجالی تغییرات قضائی وی تظاهرات‌های بزرگی را برپا کردند.

کابینه رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو پس از روی کار آمدن علی‌رغم اعتراضات گسترده تلاش‌هایی را برای تصویب طرحی تحت عنوان اصلاحات قضایی آغاز کرد تا دستگاه قضایی این رژیم را تضعیف کند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که علیه او اتهاماتی قضایی مطرح است، سعی دارد با تصویب کامل طرح مذکور از محاکمه فرار کند.

کابینه رژیم صهیونیستی چندی پیش، با وجود اعتراضات گسترده احزاب اپوزیسیون و تظاهرات هزاران نفری بخشی از طرح خود به نام «لغو بند عدم معقولیت» را تصویب کرد.

پایان پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

کارگروه خبری مقالات بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای فضایی و نجومی جهانی. با دانش در زمینه اخبار فضایی، کشف‌های نجومی و پیشرفت‌های فضانوردی، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای فضایی، اکتشافات نجومی و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و علمی، به شما دیدی جامع از تحولات فضایی و نجومی جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا