استان ها

راه اندازی سیتم کمک ناوبری و چراغ‌های پالس فرودگاه اهواز تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز به نقل از مجله تفریحی زیباروز،او گفت: بارش های اخیر اهواز و دشواری تردد در مسیرها، موجب تاخیر در راه اندازی چراغ های پالس فرودگاه شد اما به محض بهبود شرایط جوی این پروژه مهم به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان در خصوص اهمیت پروژه راه اندازی چراغ‌های پالس افزود: این چراغ ها موجب بهبود کیفیت دید و در نهایت فرود ایمن تر هواپیما در شب خواهد شد.

رزاز با اشاره به آخرین وضعیت پروژه نصب و راه اندازی سیستم کمک ناوبری ILS فرودگاه شهید سلیمانی اهواز بیان کرد: ۷۰ درصد پروژه انجام شده و تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

او در خصوص روند بهسازی ترمینال داخلی فرودگاه اهواز توضیح داد: قرارداد ۴۰۰ میلیارد ریالی این پروژه منعقد شده و یک ماه از آغاز آن می گذرد؛ این قرارداد ۹ ماهه است و طرح در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان اضافه کرد: عملیات فاز دوم پروژه احداث محوطه فرودگاه شهید سلیمانی نیز با اعتباری بالغ بر ۳۶۰ میلیارد ریال از هفته آینده آغاز خواهد شد.

رزاز در پایان با اشاره به برنامه رونق پروازی فرودگاه اهواز در سال جاری افزود: به دنبال برقراری پرواز به مقاصد نجف و ترکیه در روزهای پایانی سال هستیم.

46

دکمه بازگشت به بالا