عمومیکسب و کار ایرانی

راه های تشخیص اصل بودن تشک رویا چیست؟

یکی از مهم ترین مواردی که در خرید تشک باید به آن توجه کرد، ویژگی های تشک است. راه های زیادی برای تشخیص واقعی بودن یا نبودن تشک وجود دارد. در این مقاله با ما همراه باشید تا با نحوه ساخت تشک کینگ اصل آشنا شوید.

رویا یکی از برندهای معروف تشک در بازار است. از این رو در بازار طرفداران زیادی دارد. اما به تدریج مانند هر برند معروفی، تقلبی از این تشک نیز تولید شد. بنابراین در هنگام خرید باید به خرید تخت سلطنتی اصل توجه داشته باشید. چگونه تشخیص دهیم تشک اورجینال است یا خیر؟ در مطلب زیر نکات مهمی برای دانستن اصالت تخت سلطنتی آورده ایم.

تشک رویا تانیل چوب را از کجا بخریم؟

یکی از بهترین راه ها برای تشخیص تشک های رویا اصل از تقلبی، خرید آنها از یک مرکز معتبر است. نمایندگی های فروش تشک رویا در بسیاری از شهرهای ایران حضور دارند. بنابراین هنگام خرید از مرکز فروش رسمی این تشک می توانید از خرید خود مطمئن باشید. تفاوت قیمت نیز مهم است. کیفیت را فدای کمیت نکنید. ما به شما فروشگاه تانیل چوب را برای خرید پیشنهاد میکنیم. یا میتوانید برای دیدن نمونه های بیشتر از این تشک به سایت wallacecotton هم مراجعه کنید.

به خرید تشک هولوگرام توجه کنید. این یکی از راه های اصلی است. از طرفی در صورت خرید تشک از نمایندگی تشک رویا، قطعا گارانتی می گیرید که تشک رویا اصل بدون پیشوند و بدون پسوند است. با توجه به تولید تشک های تقلبی با نام تجاری رویا، سوالی که بسیاری از مشتریان تشک رویا را آزار می دهد این است که چگونه می توان اصالت تشک رویا را تشخیص داد. در این مقاله به طور کامل به این موضوع خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید:

برند رویا با توجه به سابقه طولانی خود در زمینه تولید تشک، در بین بسیاری از افراد شهرت خاصی پیدا کرده است، اما در سال های اخیر افراد زیادی این تشک ها را در کارگاه های کوچک ساخته و به افرادی که خیرخواه نیستند عرضه می کنند. مزیت نام برند سلطنتی، نام هایی مانند تشک رویا سپاهان، تشک رویا مد یا حتی تشک رویا ایسل وجود دارد، اما آیا واقعا تشک رویا است که با پسوند اصلی مشخص می شود!! یا اصالت خود را با ارائه محصول و خدمات صحیح به مشتری نشان داد.

تشک رویا اصل چه مشخصاتی دارد؟

1- تشک های رویا فاقد پسوند و پیشوند هستند. و در هنگام خرید مشتری هولوگرام طلای اصلی تشک رویا روی کارت گارانتی وجود دارد.

2- تشک رویا چقدر راحت است؟

رویا تشک آرام با آرم اصلی و هولوگرام تشک رویا با آرم سه بال شرکت رویا مخدوش شده است.

3- چگونه تشک کینگ اصل را از تشک کینگ تقلبی تشخیص دهیم؟

4- کسب رضایت مشتری با بیش از 3 دهه فعالیت در زمینه ساخت و فروش تشک شاه (بسیاری از کارگاه ها پس از مدت کوتاهی کارگاه های خود را تعطیل کرده و آمادگی پاسخگویی به خدمات پس از فروش مشتریان را ندارند.

5- افرادی که مدعی استاندارد بودن تشک هستند باید شماره استاندارد را از آنها بخواهید در غیر این صورت می توانید به منابع زیر گزارش دهید. (نکته مهم در این موضوع این است که اگر سازمان ملی استاندارد بخواهد این کار را انجام دهد اولاً با نشانگر استاندارد این کار را نمی کند و ثانیاً از نظر تشخیص فقط تشک های مرغوب استاندارد می گیرند. اما به طور کلی، (سازمان ملی استاندارد چنین استانداردی را به هیچ تشکی نداده است، چنین ادعایی نادرست است.)

6- در هنگام خرید به دوخت تشک دقت کنید. تشک سلطنتی اصل دارای پارچه با کیفیت و درزهای تمیز است. معمولاً پارچه های استفاده شده در تشک شاهی از استحکام کافی برخوردار هستند. آنها همچنین از الیاف طبیعی ساخته شده اند.

پس بهترین را انتخاب کنید

شما مشتری گرامی در خرید تشک رویا به موارد زیر توجه ویژه ای داشته باشید.

تشک سلطنتی بدون پسوند و پیشوند (رویا مد، رویا سپاهان، رویا اصل و …)

تشک رویا بسته به نوع تشک و کیفیت محصول از 1 تا 10 سال گارانتی خدمات دارد.

ارسال محصولات به تمام نقاط کشور کمتر از 72 ساعت زمان می برد

هنگام خرید همه تشک ها باید دارای برچسب قیمت و مشخصات اصلی تشک باشند.

تمامی تشک ها باید دارای هولوگرام در کارت گارانتی باشند. (اگر نه، از تهیه آن جدا خودداری کنید

آنها بسیار پایین تر از محصولات مشابه هستند.

از فروشگاه های معتبر تشک سلطنتی خرید کنید

تاییدیه پزشکی تشک های طبی

دکمه بازگشت به بالا