ورزشی

رحمتی: امیدواریم در شان ایران مقابل الهلال بازی کنیم

سید مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی مقابل الهلال عربستان گفت: تکلیف تیم ما در مورد صعود مشخص شده است. الهلال یکی از پرقدرت‌ترین و پرافتخارترین تیم‌های آسیاست که از این گروه صعود کرده است. به عنوان تیمی که برای اولین بار در آسیا بازی کرده سعی کردیم نتایج قابل قبولی از خود به نمایش بگذاریم. تجربه خوبی از این مسابقات کسب کردیم. فردا یک بازی خیلی خوب انجام خواهیم داد و فارغ از هر نتیجه‌ای امیدوارم بتوانیم یک بازی قابل قبول در خور شأن فوتبال ایران و نساجی انجام دهیم.

رحمتی درباره بازی فردا ادامه داد: فارغ از اینکه تکلیف صعود تیم‌ها مشخص شده، بدون فشار و استرس بازی می‌کنیم و تلاش داریم یک بازی خیلی خوب برابر تیم خیلی خوب الهلال به نمایش بگذاریم. نتیجه در زمین رقم می‌خورد و چیزی از قبل مشخص نیست. الهلال خیلی تیم خوبی است ما هم تمام تلاشمان را در بازی خواهیم داشت.

همچنین نونو دلگادو در این نشست خبری گفت: شاید از قبل تکلیف گروهمان مشخص است ولی فردا می خواهیم تجربه بیشتری کسب کنیم و از بازی لذت ببریم. الهلال هم تیم بزرگی در آسیا است و فردا بهترین فرصت است که از این مسابقه تجربه کسب کنیم.

258 258

بخش مقالات ورزشی

دارای یک علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه‌ی بیش از 10 سال در صنعت رسانه‌های ورزشی. با ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق و اخبار روزمره، هدفمندی مخاطبان را در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشی تقویت می‌کنم. همراه با من باشید تا به دنیای هیجان انگیز ورزشی نگاهی داشته باشیم.
دکمه بازگشت به بالا