استان ها

رشته ورزشی اسکواش را در مدارس گسترش می دهیم

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز در قزوین؛ صدیقه ربیعی در خصوص این تفاهم نامه اظهار داشت: به منظور توسعه فعالیت های ورزشی در اسکواش ، راکت ، قایقرانی و ارتقا health سلامت ، قدرت بدنی و افزایش نشاط و نشاط دانش آموزان در استان قزوین ، تفاهم نامه تفاهم و آموزش بین کمیته های اسکواش امضا شد. . که امیدواریم نتایج خوبی داشته باشد.

وی افزود: معرفی اسکواش ، راکت و قایقرانی در بین دانش آموزان مدارس دولتی و غیر دولتی و آشنایی با امکانات این منطقه ، تدوین شاخص ها و مختصات استعدادهای ورزشی در این مناطق و انجام روند جستجوی استعدادها در بین دانش آموزان ، توسعه فعالیت های موازی تقویم اجرایی مشترک براساس تقویم فدرال یکی از مفاد این تفاهم نامه است.

156845522

رئیس کمیته اسکواش استان قزوین یادآور شد: ادامه مسابقات سالانه اسکواش دانش آموزان استانی در رده های سنی مختلف و دختران و پسران ، معرفی نمایندگانی که توافق نامه را دنبال می کنند ، تهیه تقویم و دوره های مشترک و جلب همکاری نمایندگان برای امور بدنی آموزش 14 و برگزاری کارگاه های آموزشی متعهد به آموزش است.

ربیعی افزود: “با اعزام مربیان به مراكز ورزشی داخل و خارج از مدرسه ، با جذب دانش آموزان و معلمان ، برگزاری كنفرانس های علمی و كارگاه های تخصصی و پشتیبانی فنی و مشاركت در امر نگهداری ، گام هایی در جهت آموزش برمی داریم.” مسابقات سعی خواهیم کرد با اختصاص سهمیه به معلمان تربیت بدنی ، همکاری لازم را در زمینه استعدادیابی فراهم کنیم.

دکمه بازگشت به بالا