حوادث

رفتارسنجی هر روزه گسل‌های تهران

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: هر روز وضعیت خطاها توسط دستگاه های ذیصلاح مورد بررسی و بررسی قرار می گیرد و سازمان زمین شناسی ، اداره کل خطرات و موسسه تحقیقات حوادث از جمله دستگاه هایی هستند که ارزیابی می کنند. خطاها. ”

به گزارش مجله تفریحی زیباروز ، منصور درقتی در مورد گسل های تهران گفت: گسل های تهران ایمن نیستند زیرا خطاهای جنبه و زلزله وجود دارد و این درست است که بگوییم گسل هایی را می بینیم که نباید با بار شهری بارگیری و تنظیم شوند ، اما این اتفاق افتاد و بنابراین باید رفتار گسل ها را مطالعه کرد و از این پس ساخت و سازها باید در زمینه این خرابی ها با اصول ایمنی انجام شود.

وی با تأکید بر دیدگاه دانش بنیان در این زمینه ، افزود: لازم بود برخی اقدامات در شهرداری با جدیت بیشتری انجام شود و از آنجا که منابع علمی وارد منطقه شده اند ، ساختمان بزرگی در منطقه گسل ساخته نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران خاطرنشان کرد: اگر مراکز ذیصلاح خطاهایی را در احداث ساختمان ها استعلام نکنند ، در صورت آسیب دیدن باید پاسخگو باشند ، اما تا آنجا که ممکن است ، از بار خطاها در تهران.

وی با بیان اینکه مدیریت بحران در اولویت کشور نیست ، اضافه کرد: در زلزله 10 مه 1999 متوجه شدیم که میزان خسارت نسبت به زلزله 96 میلیاردی کاهش یافته است زیرا مخاطبان در آنجا شورش و شلوغی ایجاد نکرده است. شهرها.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا