اقتصادی

رنج مردم ۳۵ روستای مراوه‌تپه از کمبود آب شرب/ گلایه از کمبود امکانات ورزشی

مجله تفریحی زیباروز/گلستان فرماندار مراوتپه به کمبود آب شرب 35 روستای این شهرستان اشاره کرد و گفت: امیدوارم با برنامه ریزی های انجام شده تا دو سال آینده این کمبود برطرف شود.

لقمان قربانی صبح امروز (دوشنبه 16 شهریور) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با آغاز به کار دولت سیزدهم و استاندار گلستان اقدامات خوبی برای محرومیت زدایی از این شهر مرزی انجام شده است و دغدغه اصلی مدیران این شهرستان است. برای رفع نواقص مراوه تپه.

وی با بیان اینکه در هفته دولت امسال 145 شغل عمرانی، تولیدی، اقتصادی و جدید در مراوه تپه با وام یک میلیارد و 340 میلیارد ریالی به بهره برداری رسید و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود، افزود: از مجموع 129 پروژه دولت مراوه تپه افتتاح شد. هفته گذشته و اجرای طرح های دیگر نیز آغاز خواهد شد، افتتاح این پروژه ها برای 80 نفر فرصت اشتغال ایجاد کرد.

فرماندار مراوه تپه با اشاره به ظرفیت مطلوب شهرستان مراوه تپه در کشاورزی، دامپروری، گردشگری و صنایع دستی برای توسعه، سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال گفت: امسال تعهد اشتغال شهرستان مراوه تپه ایجاد دو هزار شغل بوده است. که با تعهد مدیران دستگاه های اجرایی و اجرایی محقق شد همچنین در بخش خصوصی نیز تاکنون 400 شغل ایجاد شده و مابقی نیز تا پایان سال محقق خواهد شد.

قربانی با اشاره به کمبود آب شرب در 35 روستای این شهرستان تصریح کرد: در تلاش هستیم با حمایت استاندار گلستان، مدیرکل آب و فاضلاب استان و با حضور نمایندگان مردم ادامه دهیم. از چهار شهر مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوتپه در شورای اسلامی شهر در دو سال آینده. این نقص را اصلاح کنید.

وی از برنامه ریزی برای ساخت پنج هزار واحد مسکونی با استفاده از ظرفیت های ادارات مختلف به ویژه بنیاد علوی در مراوه تپه خبر داد و افزود: متاسفانه مراوه تپه در حوزه برق، راه، مسکن، فضای آموزشی و ورزشی با کمبودهایی مواجه است.

فرماندار مراوه تپه با تاکید بر اینکه کمبود ورزش در مراوه تپه به حدی است که ارائه کمترین امکانات در حوزه ورزش به آرزوی 30 ساله این شهرستان تبدیل شده است، گفت: متاسفانه با وجود استعدادهای خوب ورزشی در این شهرستان وجود دارد. شهرستان از شهرستان، ما با کمبودهای بسیاری مواجه هستیم.

قربانی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی که آسیب های اجتماعی جوانان ما را تهدید می کند، ایجاد فضاهای ورزشی راهی برای کاهش آسیب های این قشر است. از کمک خیرین استفاده کنید.

وی با اشاره به علاقه ترکمن ها به ورزش گفت: اداره ورزش شهرستان مراوه تپه با وجود ورزشکاران پرافتخار فاقد خودرو است و فرض بر این است که یک دستگاه خودروی مستهلک نشده از شهرستان دیگری به این اداره کل عرضه شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا