استان ها

رنگ و بوی رمضانی و قرآنی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا، فعالیت های فرهنگی اجتماعی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ماه مبارک رمضان با حضور جامعه هدف روز گذشته این دانشگاه علاوه بر انس با قرآن و تفسیر سوره نمل و انسان علیه السلام.

جشن میلاد باسعادت امام حسن مجتبی علیه السلام دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد برگزار شد. این مراسم که به همت کانون دانشجویی، فرهنگی و ادبی، کانون دانشجویان هلال احمر و حوزه هنری حضرت علی اکبر (ع) به مناسبت میلاد دومین ستاره بزرگ امامت سپهر، محسن رضا بشارت برگزار شد، با حضور در امام جماعت شهر، مسئولین، کارکنان، دانش آموزان و تعدادی از شاعران محلی.

رنگ و بوی ماه مبارک رمضان و واحدهای قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی

برگزاری مسابقه فرهنگی-آموزشی، مولودی خوانی و توزیع بسته های افطاری بعد از نماز مغرب و عشا از جمله این مراسم معنوی بود.

محسن رضا بشارت امام جمعه فیروزآباد به مناسبت فرا رسیدن نیمه ماه مبارک رمضان و ولادت باسعادت امام حسن مجتبی علیه السلام این روز با شکوه را به این امام جماعت تبریک و به بیان ویژگی های اخلاقی ایشان پرداخت. از جمله صبر و شجاعت ایشان و از فضیلت های این ماه صحبت کرد. از مطالب فوق سوالاتی مطرح شد و به قید قرعه به برندگان جوایزی اهدا گردید.

برنامه های ماه مبارک رمضان واحد فیروزآباد با حمایت معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار شد و با اهدای لوح سپاس از دانش آموزان فعال فرهنگی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار آنا، به مناسبت ماه مبارک رمضان و همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع)؛ ضیافت افطاری ویژه کارکنان، اساتید و بازنشستگان با حضور جمعی از مسئولین، ارگان های دولتی نراقا و دلیان و مهدی نباتی فرمانده سپاه دلیان، رئیس جمهور و اداری و جمعی از اعضای هیات علمی، کارکنان و بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق به همراه خانواده هایشان برگزار شد.

رنگ و بوی ماه مبارک رمضان و واحدهای قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق و دلیان در این مراسم گفت: ضیافت افطاری ویژه کارکنان، اساتید و بازنشستگان با تکریم و پاسداشت بسیاری از اعضای خانواده این واحد دانشگاهی جهت ادای شعار الهی برگزار شد. کمک کرد، ممنون

امین فروغی گفت: اگر امروز شاهد موفقیت و شکوفایی دانشگاه آزاد اسلامی در نراق هستیم، همه آن را مدیون زحمات بی دریغ کارکنان، اساتید و بازنشستگان امروز هستیم و قدردان همه آن زحمات هستیم و همه آن زحمات بازمانده های است. اصلاح برای مؤسسان و همه». در گیر شدن.

وی گفت: در راستای ارتقای دانشگاه و اجرای برنامه به شما کمک خواهم کرد و امیدواریم با همکاری، همدلی و همفکری همه اعضای خانواده شاهد شکوفایی، پیشرفت و شکوفایی در همه عرصه های علمی، پژوهشی و فرهنگی باشیم. . دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق.

در حاشیه این مراسم، قرائت قرآن، شعر خوانی در وصف و تجلیل از ائمه اطهار(ع) و مولودی خوانی، مغرب و عشاء جماعت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آنا از اگلید، به مناسبت ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و اعیاد الهی و میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، محفل انس با قرآن برگزار شد. برای تعمیق معارف دینی و فرهنگ اسلامی و ایجاد فضای معنوی مدیریت، کارکنان، اساتید، دانش آموزان، مدیران و معلمان خود مدرسه در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اگلید برگزار شد.

رنگ و بوی ماه مبارک رمضان و واحدهای قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی

در ابتدای این برنامه غلامرضا صابری معاون آموزشی و مهارتی و مدرس قرآن کریم به بیان جنبه های اعجاز قرآن و نقش آن در سلامت و تندرستی انسان پرداخت. جامعه.

در این محفل انس با قرآن، مهدی جعفری، قاری برجسته کشوری به تلاوت آیات الهام بخش قرآن کریم از جلد چهاردهم پرداخت و سپس محمد مهدی مسعودی، استاد دانشگاه و مدیر گروه آموزش و پرورش به تشریح آیات تلاوت شده پرداخت. .

به گزارش خبرنگار اراک از اراک، به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور ابراهیم گیوکی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، حجت الاسلام مهدی همتی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، توکلی در امور فرهنگی و دانشجویی و اعضای خانواده اساتید و کارکنان دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد.

رنگ و بوی ماه مبارک رمضان و واحدهای قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی

حجت الاسلام مهدی همتی در این مراسم با تبریک میلاد با سعادت امام حسن (ع) با انعکاس سیره والای این بزرگوار، نکاتی را در خصوص خانواده محوری و ارتباط دو سویه خانواده با یکدیگر، احترام و تحکیم آن ارتباط بیان کرد. . .

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی ارتباط و همدلی خانواده و دانشگاه را زمینه ساز ایجاد خلاقیت، انعطاف و نفی آسیب های اجتماعی و خانوادگی دانست. .

رنگ و بوی ماه مبارک رمضان و واحدهای قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی

این جشن که با استقبال خانواده های کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد، برنامه های فرهنگی از جمله قرآن خوانی، مولودی خوانی، تئاتر، مسابقه نقاشی و روضه خالصانه فرزندان اساتید برگزار شد. و کارکنان تا اذان مغرب تکمیل شد.

به گزارش خبرنگار آنا از شهرری، همزمان با سالروز ولادت طایفه اکبر، امام حسن مجتبی (علیه السلام) آیین نورانی با قرآن کریم سال را گرامی داشتند. دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (RA).

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) در این مراسم گفت: روش، سیره، رفتار و کردار امام مجتبی (ع) نمونه روزگار بود.

رنگ و بوی ماه مبارک رمضان و واحدهای قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی

حجت الاسلام سید موسی هاشمی تنکابنی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: این رویداد فرهنگی مصادف با ایام ماه مبارک رمضان و برکات این ماه الهی با هدف ایجاد انگیزه و نشاط معنوی و دینی است. . در بین دانشکده ها و دانشجویان.» و برای جذب جوانان دانشجو برگزار شد.

در این برنامه قرآنی حامد شاکرنژاد به عنوان قاری ممتاز و بین المللی و گروه تواشیح سبحان به اجرای برنامه و آموزش قرآن پرداخت و در پایان مراسم برگزیدگان رتبه های برتر برنامه های فرهنگی را به خود اختصاص دادند. با جوایز ارائه شد.

به گزارش خبرنگار آنا از میانه، پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و مغفرت الهی و سالروز ولادت باسعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، مصلای نماز است. دبیرستان آزاد عطرآگین رایحه آیات درخشان قرآنی شد و جمعی از قاریان و حافظان الهی در حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان به تلاوت آیات پرداختند.

رنگ و بوی ماه مبارک رمضان و واحدهای قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد میانه بیان کرد: این مراسم به مناسبت میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) توسط معاونت فرهنگی دانشجویی این واحد دانشگاهی برگزار شد که یکی از مراسم های سالانه است. برنامه های دفتر فرهنگ اسلامی

داوود حق خواه افزود: هدف از حفظ این محفل قرآنی، معرفی و نزدیک کردن دانشگاهیان به کلام الهی و گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی در بین جوانان و دانشجویان است.

وی تصریح کرد: قرآن رمز موفقیت و رستگاری دنیا و آخرت است. در صورتی که خواندن قرآن باید با عمل و تفکر و دقت هدایت شود.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد میانه گفت: چندین مراسم معنوی در طول سال در این واحد دانشگاهی برگزار می شود.

شاگردان پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم، شیرینی مضاعف به محفل بخشیدند و با اهدای لوح سپاس از آنان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار آنا از بوشهر، به همت دبیرخانه دائمی فعالیت های قرآنی سما کشور (مستقر در مشهد مقدس) قرآن مقدس با تلاوت مجید دریایی قاری برجسته کشوری و حجت الاسلام سید مهدی قاضی زاده رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با حضور رسول اسکندری معاون آموزشی و مهارتی وزارت آموزش و پرورش آره واحد بوشهر به صورت حضوری و مجازی در بستر سامانه Lms در نمازخانه مجتمع آموزشی پسرانه سام بوشهر برگزار شد.

مدیر امور فرهنگی واحد سام بوشهر در این نشست گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان، دبیرخانه دائمی فعالیت های قرآنی سام (مستقر در مشهد مقدس) با برگزاری کرسی هایی به آموزش و پرورش قرآن مقدس.

فاطمه میرزاده اظهار داشت: از این رو مقرر شده است که تدریس مجلس به صورت حضوری و آنلاین در بین طلاب سمایی انجام شود.

وی افزود: با حضور مدارس و مصادف با آغاز ماه مبارک رمضان در یک مدرسه به صورت حضوری تلاوت می شود و سایر مدارس استان ها به صورت مجازی در این حلقه نورانی شرکت می کنند.

به گزارش آنا از سپیدان، به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت و ترویج روزه در بین دانش آموزان، روزه سر گنجشک را به همراه خانواده پس از گذراندن صبح تا صبح به جا می آورند. ظهر. این مدرسه بر اساس این تعهد پذیرای دانش آموزان است و موضوع روزه و روزه، گسترش و گسترش آن در جامعه را ارج می نهد.

کارگردان سمای سپیدان در این زمینه با نقل حدیثی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمود: روزه سپر من از آتش است، روزه سپری از آتش جهنم است، یعنی روزه از آتش جهنم در امان است. .

رنگ و بوی ماه مبارک رمضان و واحدهای قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی

غلامرضا حسنی افزود: خداوند روزه را واجب کرده است تا پس از سلامتی بدن به فکر دیگران به ویژه فقرا و نیازمندان باشیم. خداوند در این ماه پربرکت برای روزه داران ارزش زیادی قائل شده است، از جمله تلاوت آیه ای از قرآن که برابر با پایان کل قرآن است، شب قدر را برپا می کند که از نظر معنوی معادل هزار ماه است. و انجام این شب برای بندگان برابر است با اعمال هزار ماه.

وی افزود: یکی از اعمالی که در این ماه دارای ثواب فراوانی است، افطاری دادن به روزه داران است که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله نیز بر آن تأکید فراوانی داشته است. از این رو مدرسه تصمیم به برگزاری مراسم افطاری گرفت و با توجه به سن کم دانش آموزان در مقطع ابتدایی، افطاری به عنوان پذیرایی ظهر از روزه داران گنجشک دانش آموز در نظر گرفته شد.

به گزارش گروه استان های خبرگزاری آنا از قوچان، جشن تکلیف فرزندان کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان در این مراسم گفت: برنامه های فرهنگی و تبلیغی دعا در بین خانواده های کارکنان یکی از اهداف تعیین شده که شامل برگزاری این جشن می شود.

احسان پولادی تصریح کرد: اگر می خواهیم جوامعی را دوستدار نماز تربیت کنیم، ابتدا باید از خانواده شروع کنیم تا در ادامه شاهد رشد و شکوفایی نماز در فرزندان خود باشیم.

او به شما توصیه کرد که مهربان باشید، نماز اول وقت را فراموش نکنید، دروغ نگویید و زود قضاوت نکنید.

در پایان این مراسم هدایایی به رسم یادبود به کودکان در سنین باروری اهدا شد.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا