ورزشی

زائور اوگویف: جو سالن‌های ایران مثل جهانی و المپیک بود/ خوب شد بعد از چهار سال باختم!

سبک وزن کشتی روسیه جو سالن های ایران را با رقابت های جهانی و المپیک مقایسه کرد و ابراز امیدواری کرد سریال پیروزی‌هایش شروع شود.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، در جریان دیدار فینال لیگ برتر کشتی آزاد که در سالن هفتم تیر تهران و با استقبال بسیار خوب تماشاگران برگزار شد، تیم انبوه سازان هوتن و بانک شهر با ستاره‌های خود از ایران و روسیه به مصاف هم رفتند که این جدال زیبا در نهایت با نتیجه ۵ بر ۵ و با احتساب امتیازات فنی به سود تیم بانک شهر به پایان رسید و این تیم جام قهرمانی را بالای سر برد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم،‌ زائور اوگویف دارنده یک مدال طلای المپیک و ۲ طلای جهان از روسیه در یک کشتی حساب شده با نتیجه قاطع ۷ بر صفر از سد علیرضا سرلک، دارنده مدال نقره جهان گذشت.

زائور اوگویف درباره آخرین شرایطش در سالی که المپیک قرار است برگزار شود، گفت: تمرینات همیشگی‌خودمان را پیش می‌بریم و چیز جدیدی نداریم. با همام روش های قبل به کارمان ادامه می‌دهیم. انگیزه خوبی برای این رقابتها داریم و نیاز به انگیزه و اشتیاق بیشتری نداریم. در کنارمان کشتی گیرانی داریم که دو طلای المپیک دارند مثل عبدالرشید سعدالله‌یف و می‌خواهم مثل اینها باشم و بتوانم با قهرمانی در اروپا و در ادامه قهرمانی در المپیک خودم را به آنها برسانم. 

این کشتی‌گیر سبک وزن درباره حضور در لیگ ایران گفت: بله حضوری کوتاه مدت در ایران داشتم. می‌خواستم در آخر سال شرایطم را با حضور در ایران ارزیابی کنم. ایران کشور کشتی‌دوستی است. آنها کشتی‌گیران ما را می‌شناسند ولی در این رقابت‌ها کشتی گیر خودشان را تشویق می‌کردند. جو سالن‌ها مثل رقابت های جهانی و المپیک بود و من دو کشتی آنجا داشتم و انگار در رقابتهایی مثل جهانی و المپیک بودم. 

او در پایان درباره حضور در مسابقات جهانی 2023 بلگراد گفت: کشتی‌ها را خوب شروع کردم ولی در یک چهارم اشتباه داشتم و باختم. الان شرایط خوب است. خوب پول درآوردیم و خوب آماده شدیم و قطعا اشتباهات قبل تکرار نخواهد شد. وقتی چند سال شکست نمی خورید و کشتی ها را می‌برید فشار زیادی ایجاد می شود. من چهار سال بود شکست نخورده بودم. ایراداتی که داشتم را با کادرفنی بررسی و رفع خواهیم کرد. الان این سنگینی که روی شانه هایم بود با این باخت از بین رفت و کمی راحت تر شدم و الان شرایط خوبی دارم و هیچ مسئله خاصی نیست و پیش می رویم. از سال آینده می خواهم دوباره این روند پیروزی‌ها را شروع کنم و امیدوارم بتوانم بار دیگر سریال پیروزی هایم را شروع کنم.

انتهای پیام

بخش مقالات ورزشی

دارای یک علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه‌ی بیش از 10 سال در صنعت رسانه‌های ورزشی. با ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق و اخبار روزمره، هدفمندی مخاطبان را در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشی تقویت می‌کنم. همراه با من باشید تا به دنیای هیجان انگیز ورزشی نگاهی داشته باشیم.
دکمه بازگشت به بالا