استان ها

زمین لازم برای احداث مسکن طرح اقدام ملی تامین شده است

مجله تفریحی زیباروز / کردستان مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از در اختیار قرار دادن زمین برای متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن سنندایی خبر داد و گفت: زمین برای همه واجدین شرایط در برنامه اقدام ملی تهیه شده و مبالغ اولیه را پرداخت کرده و با شورای عالی مکاتبه می کنیم. ما در حال برنامه ریزی شهری و معماری تصویب زمین هستیم.

عرفان مرادی در گفت وگو با مجله تفریحی زیباروز ، اظهار داشت: برنامه اقدام ملی مسکن در استان کردستان 22 هزار متقاضی داشت که از این تعداد حدود 12 هزار نفر شرایط لازم برای پیوستن به این طرح را داشتند.

مرادی ادامه داد: از مجموع افراد واجد شرایط حدود 8600 نفر در استان پول واریز کردند که از این تعداد 3400 نفر متقاضی سنندایی هستند.

وی در مورد تهیه زمین مورد نیاز برای ساخت برنامه ملی اقدام ، گفت: افرادی که پول واریز کرده اند در آینده نزدیک اصلاً نگران نباشند و پس از تصویب زمین انتخاب شده توسط شورای عالی شهرسازی و معماری ، زمین برای شروع کار به سازندگان واگذار می شود. “و سپرده پول ساخت با شروع عملیات اجرایی و در 5 مرحله مختلف ایجاد می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان مراحل فونداسیون ، اسکلت و سقف ، مرحله سخت شدن ، نجاری و تحویل را به عنوان پنج مرحله تخمگذار اعلام کرد و گفت: در صورت ارسال پیامک قبل از این مراحل ، نباید توجه داشته باشند. به آن

مرادی ادامه داد: در شهر سنندایی یک برنامه اقدام ملی به چهار نقطه مختلف کشور تحویل داده شده است. قیمت هر مورد بر اساس تخصص امروز و کارشناسان رسمی پزشکی قانونی تعیین شد. به صورت اقساط 10 ساله پرداخت می شود.

دکمه بازگشت به بالا