بین الملل

زنان نقش تعیین‌کننده‌ای در توسعه پایدار، امنیت و پیشرفت کشور دارند

دکتر طهرانچی:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه زنان در توسعه کشور نقش تعیین کننده ای دارند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک نهاد عمومی و اجتماعی مفتخر است که حضور موثر و تعیین کننده بانوان را در سه گروه آموزشی هیات علمی، کارکنان و کارکنان می پذیرد. دانش آموزان.

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، از زحمات و تلاش ها قدردانی کرد. از بانوان دانشگاه آزاد اسلامی .

در متن پیام دکتر طهرانچی آمده است:

نام خدا

با حمد و ثنای در پیشگاه حق تعالی و درود بر پیامبر (ص) و خاندان مکرمش که نور بشریت هستند.

ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) دخت نبی اکرم (ص) سرور بانوان جهان را به تمامی بانوان و مادران گرانقدر خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم. هدیه خداوند متعال و الگوی بی بدیل همه جهانیان.

بی شک زنان پایگاه عاطفه و محبت و اخلاص هستند و حضرت فاطمه علیهاالسلام منشأ و الهام بخش صفات نیک اخلاقی و انسانی و حضرت فاطمه علیها السلام منشأ و الهام بخش صفات نیک اخلاقی و انسانی است.

میلاد خجسته بانوی عالمیان فرصت مغتنمی است برای قدردانی از زحمات و تلاش های مستمر مادران و بانوان در عرصه های اجتماعی و خانوادگی به ویژه همکاران پرتلاش دانشگاه آزاد اسلامی که دوشادوش مردان در در زمینه های مختلف، در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی

من معتقدم زنان در توسعه پایدار، امنیت و پیشرفت کشور نقش تعیین کننده ای دارند، به طوری که در ابتدا کانون خانواده در کانون خود معنا و هویت پیدا می کند و در مرحله بعد مسئولیت در عرصه های اجتماعی را به عهده می گیرد. فرض نقش در خانواده کامل می شود

مایه مباهات است که زنان و مادران ایران زمین پیرو مکتب علوی و فاطمه زهرا علیهاالسلام هستند و اهمیت جایگاه زن و مرد در جامعه و خانواده به خوبی تبیین شده است چرا که در دیدگاه اسلام زن با وجود تفاوت ها و توانایی هایی که با هم مقایسه می شوند، مسئولیت های خود را با مردان پذیرفته اند. این پرسش از نظر تاریخی وجود دارد که زن و مرد مکمل و پوشش دهنده نقش های فردی و جمعی هستند و این روند به کمال جامعه و افراد می انجامد.

دانشگاه آزاد اسلامی مفتخر است که نهادی عمومی و اجتماعی است که از حضور موثر و مصمم بانوان در سه گروه آموزشی، هیات علمی، کارکنان و دانشجویان استقبال می کند. از زحمات بی دریغ این عزیزان که در عرصه های مختلف فعال هستند تشکر می کنم.

بی شک تبیین جایگاه، شخصیت فردی و اجتماعی حضرت زهرا(س) در دانشگاه آزاد اسلامی متناسب با نیاز جامعه می تواند در شبکه در پیشرفت فکری، تعالی جامعه و الگوی دختران و دختران مؤثر باشد. زنان. ایران. بی شک تقویت فعالیت های اجتماعی و فرهنگی و ارتباط مستمر شورای دانشگاه در امور زنان و خانواده در این راستا تعیین کننده خواهد بود تا بانوان خانواده این دانشگاه به عنوان شبکه ای قدرتمند به مسئولیت های فردی و اجتماعی خود بپردازند. .

اینجانب ضمن تبریک یک بار دیگر میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س)، روز مادر و تجلیل از مقام زن را به همه به ویژه بانوان و مادران خانواده دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال علو درجات را مسئلت دارم. شادی و موفقیت بیشتر برای همه شما..

محمدمهدی طهرانچی
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا