اجتماعیکسب و کار ایرانی

زیباترین زنان جهان اهل کدام کشورها هستند؟

“زیباترین زنان جهان اهل کدام کشورها هستند؟” پاسخ به این سوال ممکن است بنا به سلیقه و نگاه هر فرد متفاوت باشد. زیبایی از دید برخی ممکن است داشتن پوستی سالم و روشن با چشمانی آبی باشد و از دید برخی دیگر شخصیت و رفتار خوب، اهمیت بالاتری داشته باشد.

هر زن در هر جامعه دارای ویژگی‌های ظاهری و شخصیتی خاص و جذاب است، با این حال بر اساس معیارهای زیبایی تعریف شده در جهان، برخی از کشورها در جایگاه‌های بالاتری قرار گرفته‌اند. در این مقاله به معرفی ۱۵ کشور که زیباترین زنان جهان را دارند و چه ملاک‌هایی به عنوان معیارهای زیبایی در نظر گرفته می‌شوند، خواهیم پرداخت.

15 کشور که زیباترین زنان جهان را دارند

۱- ترکیه

آب و هوای هر منطقه بر نوع و رنگ پوست و همین‌طور سلامت بدن افراد به شدت تاثیرگذار است. این کشور با توجه به شرایط آب و هوایی مطبوع و مدیترانه‌ای که دارد به عنوان یکی از اولین کشورهای جهان که زیباترین زنان را دارد، شناخته شده است. زنان ترک با ویژگی‌های ظاهری خاص مانند داشتن پوستی سالم و گندمی، چشمانی درشت و اندامی کشیده و متناسب به عنوان زیباترین زنان جهان شناخته شده‌اند.

۲- برزیل

زنان برزیل در همه جهان به داشتن اندام جذاب، پوست سالم و خوش رنگ و داشتن موهای فر شناخته می‌شوند. یکی از رازهای زیبایی زنان برزیلی استفاده از روغن‌های ارگانیک، کره‌های طبیعی بدن و فعالیت ورزشی بالاست. برگزاری فستیوال و کارناوال‌های مختلف نیز به دیده شدن زیبایی این زنان بسیار کمک کرده است.

۳- فرانسه

شهر فرانسه به عنوان یکی از مراکز مد و زیبایی در سراسر جهان شناخته می‌شود. زنان این کشور به خوش‌پوشی و داشتن استایل‌های خاص مشهور هستند. از جمله الویت‌های بانوان فرانسوی می‌توان به داشتن استایل‌های مو و آرایش‌های شیک و جذاب اشاره کرد است؛ به طوری که مدل‌های بافت مو و شینیون فرانسوی در بین همه مردم دنیا محبوبیت ویژه‌ای دارد. داشتن روتین پوستی مناسب، استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی باکیفیت همزمان با ورزش و تغذیه سالم در حفظ سلامت و زیبایی اندام و پوست بانوان فرانسوی تاثیرگذار است.

۴-روسیه

میتوان گفت زنان روس به دلیل داشتن پوست درخشان، رنگ موی روشن، چشمان رنگی و بدن‌های کشیده و ظریف از جمله زیباترین زنان در جهان هستند.

۵- ایتالیا

ایتالیا به عنوان بزرگ‌ترین پایتخت مد و زیبایی جهان شناخته شده است. داشتن چشم‌های درشت و گیرا به رنگ‌های تیره از جمله ویژگی‌های بارز زنان این کشور است. زنان ایتالیایی به استایل خود بیشتر از سایر کشورها اهمیت می‌دهند. به روز بودن و استفاده از اکسسوری‌های ترند در بین زنان بسیار رایج است و همین مسئله یکی از عوامل جذابیت زنان ایتالیایی کمک کرده است.

 

۶- هندوستان

زنان هندی به واسطه فرهنگ اصیل و لباس‌های سنتی خاص (ساری) و استفاده از رنگ‌های زیبا شهره جهانیان هستند. پوست و موی بلند و سالم، چشمانی درخشان و درشت با رنگ تیره و استفاده از اکسسوری‌های جذاب باعث جذاب دیده شدن این زنان شده است.

۷- اوکراین

زنان اوکراینی به دلیل اصالت  و وقار در جهان مشهورند. یکی از دلایلی که باعث جذابیت زنان در اوکراین شده است، برابری زنان و مردان و حضور پررنگ در جنبه‌های مختلف علمی، ‌سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است. زنان اوکراینی به دلیل نزدیکی به روسیه شباهت‌هایی با زنان روس دارند و در بسیاری از مسابقات زیبایی و زنان برتر اوکراین به موفقیت‌هایی دست یافته است.

 ۸- انگلستان

این کشور از ترکیب رنگ و نژادهای مختلف تشکیل شده است. با این حال عمدتا داشتن چشم‌هایی به رنگ آبی و موهای بلوند از جمله ویژگی‌های بارز زنان انگلیسی است. همچنین وقار، اصالت و ادب زنان بریتانیایی نیز زبانزد همگان است. بسیاری از پیشرفت‌ها و سیاستمدارن این کشور را زنان قاطع و مصمم تشکیل داده است.

۹- آمریکا و کانادا

زنان آمریکایی و کانادایی شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند. این دو کشور به علت داشتن مهاجرین زیاد دارای تنوع ظاهری بسیار زیادی هستند، از این رو معیار خاصی برای زیبایی زنان آمریکایی و کانادایی تعریف نشده است و تنها داشتن چهره‌ای طبیعی و بدون عمل جراحی جزو ملاک‌های زیبایی است.

۱۰- ونزوئلا

زنان این کشور در مسابقات زیبایی که در سراسر جهان برگزار می‌شود شرکت کرده و دستاوردهای زیادی را به ارمغان رسانده‌اند. زنان ونزوئلایی زیبایی، ظرافت و زنانگی خود را به جهانیان نشان داده‌اند.

ZIBA

۱۱- سوئد

اگر برایتان سوال شده که زیباترین زنان جهان اهل کدام کشورها هستند به شما پیشنهاد می‌کنم حتما به سوئد سر بزنید. مردم سوئد به دلیل بلوند بودن و داشتن سبک زندگی فعال و شاد همیشه در رتبه‌های اول زیباترین زنان جهان قرار دارند.

۱۲- افغانستان

زنان افغانستانی از جمله افرادی هستند که با چهره‌ی ظریف و معصوم می‌توانند در نگاه همه جذاب به نظر برسند. داشتن چشم‌های بادامی و گیرا، پوستی لطیف و موهای پرپشت و بلند، به همراه قامتی کشیده و نجابت خود در جهان به شهرت رسیده‌اند.

۱۳- کلمبیا

این کشور از نژادهای مختلف تشکیل شده و ترکیب این نژادها زیباترین زنان و دختران را به وجود آورده است. چهره‌های جذاب و بدن‌های ورزیده و زندگی سالم و تغذیه مناسب این افراد را از دیگران متمایز می‌سازد.

۱۴- آرژانتین

زنان این کشور به دلیل تنوع نژادی، مهربانی، شور و اشتیاق زندگی، بدنی خوش فرم و چشم‌های گیرا از جمله معروف‌ترین زنان در همه کشور‌ها هستند.

۱۵- ایران

زنانی ایرانی به دلیل ظرافت و حفظ زنانگی، حجب و حیا، وقار و زیبایی ظاهری و فعالیت در عرصه‌های اجتماعی و علمی و … سرشناس و مشهور هستند.  اما احتمالا این سوال برایتان پیش آمده است که “زیباترین زنان ایران اهل کجا هستند؟ (بررسی اقوام و شهرها + عکس)” هستند. زنان هر شهر ایران دارای زیبایی خاص و منحصر به فرد خود هستند. زیباترین زنان ایران اهل شهرهای زیر هستند:

  • شیراز
  • کردستان
  • اهواز
  • تبریز
  • رشت

زیباترین زنان جهان

زیباترین و شایسته‌ترین زنان جهان طبق چه معیارهایی انتخاب می‌شوند؟

همانطور که در این مقاله “زیباترین زنان جهان اهل کدام کشور‌ها هستند؟” خواندیم، زیبایی ظاهری صرفا ابزاری برای انتخاب زیباترین زنان جهان نیست، داشتن توانمندی و استعداد، سخت کوشی، متانت، فروتنی و تاثیرگذاری از جمله دیگر ویژگی‌ها برای انتخاب این افراد هستند.

به صورت سالانه جشنواره‌هایی برای انتخاب شایسته‌ترین و زیباترین زنان در همه جهان برگزار می‌شود و یا در مجله‌های زیبایی مانند forbes زیباترین زنان جهان معرفی می‌شوند که در آن‌ها علاوه بر ظاهر زیبا و استایل‌های مناسب، میزان دانش و بینش سیاسی، اقتصادی و اجتماعی افراد را نیز ملاک قرار می‌دهند که در ادامه به معرفی این زنان در چند سال اخیر می‌پردازیم.

زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۳

  • جودی کومر (Jodie comer)
  • زندیا (zendaya)
  • بلا حدید (bella hadid)
  • بیانسه (beyonce)
  • آریانا گرانده (Ariana grande)
  • تیلور سویفت (taylor swift)
  • پریانکا چوپرا (Priyanka chopra)

زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۲

  • جاسمین توکس (jasmine tookes)
  • نانسی جول (nancy jewel mcdonie)
  • لیسا (lisa)
  • داشا تاران (dasha taran)
  • سیتالا (sitala)
  • ایوانا علوی (ivana alawi)
  • کیمیا حسینی (kimiya hosseini)

زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۲۱

  • هانده ارچل (hande errcel)
  • لیسا سوبرانو (liza soberano)
  • سلنا گومز (selena gomez)
  • آنا د آرماس (ana de armas)
  • دیپیکا پادوکن (deepika padukone)
  • نانا (nana)
  • امیلیا کلارک (emilia clarke)

جمع بندی

در مقاله”زیباترین زنان جهان اهل کدام کشورها هستند؟” به جوانب مختلف زیبایی سنجی بر اساس معیارهای تعیین شده جهانی پرداختیم. توجه به این مسئله که زیبایی ظاهری کاملا سلیقه‌ای می‌باشد و ممکن است از دید هر فرد داشتن یک ویژگی مانند چشم رنگی به عنوان زیبایی در نظر گرفته شود. تمامی زنان جهان از نظر معیارهای فیزیکی، فرهنگ غنی، تاریخ، تمدن و اصالت زیبایی و جلوه خاص خود را دارند.

دکمه بازگشت به بالا