اقتصادی

سازمان بنادر ۱۶۳ میلیارد ریال در بوالخیر سرمایه‌گذاری می‌کند

مجله تفریحی زیباروز/بوشهر معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل ازمان بنادر و دریانوردی گفت: این سازمان ۱۶۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در پروژه تعمیرات اساسی شبکه توزیع و روشنایی بندر بوالخیر سرمایه‌گذاری می‌کند.

علی اکبر صفایی پنجشنبه ۱۱ اسفند در بازدید از بندر بوالخیر شهرستان تنگستان به همراه کرمی نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مدت زمان اجرا پروژه تعمیرات اساسی شبکه توزیع و روشنایی بندر بوالخیر ۶ ماهه است که اکنون بیش از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گفته وی ، هدف از اجرای این پروژه تامین روشنایی موردنیاز در باراندازها جهت انجام ایمن عملیات تخلیه و بارگیری، تامین روشنایی عمومی در محوطه‌ها جهت حفاظت و مراقبت از کالاها و لحاظ کردن عوامل اقتصادی و بهداشتی در طرح روشنایی محوطه‌های عملیاتی است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، از دیگر اهداف تعمیرات اساسی شبکه توزیع و روشنایی بندر بوالخیر را تامین روشنایی موردنیاز دوربین‌های حفاظتی، عدم تداخل طرح روشنایی با علائم وسایل ناوبری هدایت کشتی‌ها، تامین روشنایی موردنیاز جاده‌ها و راه‌های ارتباطی بخش‌های عملیاتی، اداری و مسکونی بندر جهت تردد ایمن وسائط نقلیه سنگین و سبک و بهینه‌سازی در جهت تسهیل عملیات pm و کاهش هزینه ها ذکر کرد.

صفایی عنوان کرد: احداث اسکله ۱۵۰ متری ظرف مدت ۱۸ ماه از دیگر پروژه‌های تعریف شده برای  بندر بوالخیر است.

وی افزود: با توجه به رسالت راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی برای رونق معیشت و رفاه ساحل نشینان تلاش می‌شود پروژه احداث اسکله با سرعت و شتابی دوچندان اجرا شود.

محمد شکیبی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نیز در جریان این بازدید گفت: این اداره کل در راستای نگاه ویژه سازمان به بنادر کوچک جانمایی و نصب بویه‌های جدید و همچنین آسفالت مسیر دسترسی به عنوان مطالبه‌های اصلی بندرنشینان بوالخیر را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا