اقتصادی

سرخابی­‌های پایتخت برای ورود به بازار سرمایه مراحل پایانی را پشت سر می­‌گذارند

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه سرخابی ها از نظر سازماندهی ، شفافیت و مستندسازی املاک و دارایی بهترین دوره طی چهار سال گذشته را پشت سر گذاشته اند ، گفت: باشگاه های استقلال و پرسپولیس در آخرین مراحل ورود به بازار سرمایه هستند. آنها اجازه دادند

به گزارش مجله تفریحی زیباروز ، به نقل از وزارت ورزش و جوانان ، مسعود سلطانی فر چهارشنبه شب در مجمع عمومی شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و سالروز شهادت سرلشکر حاج قاسم سلیمانی تسلیت گفت. سرخابی های سرمایه پرداخت شده است.

وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر اینکه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در چهار سال گذشته حتی یک ریال اعتبار از منابع دولتی یا ارز دولتی یا مبلغی برای حق پخش تلویزیونی دریافت نکرده اند ، افزود: .5 میلیون. ” برانکو و دستیارانش و استقلال نیز بخش قابل توجهی از بدهی های خارجی و داخلی خود را پرداخت کردند و منابع لازم را برای مدیریت آنها فراهم کردند.

وی شرایط دو باشگاه را مطلوب توصیف کرد و گفت: استقلال و پرسپولیس اکنون بیش از دو برابر بدهی خود را دارند و افزود: خوشبختانه بیشتر موارد سرخابی پایتخت به ویژه برای ورود به بازار سرمایه روشن شده است. اسناد مالکیت دو مجموعه شهید مرغوبکار و اردوگاه حجازی به نام استقلال به دست آمده و سند مالکیت دو مجموعه درفشی فر و شهدای گمنام به نام تخت جمشید صادر شده است.

وزیر ورزش و جوانان در قسمت دوم سخنان خود بر اهمیت ورود باشگاه های پرسپولیس و استقلال به بازار سرمایه تأکید کرد و گفت: هر دو باشگاه اسپانسرهای توانمند و معتبری دارند که منابع مالی لازم را تأمین می کنند.

وی تصریح کرد: مراحل تهیه گزارشات و اسناد مختلف برای ورود این دو باشگاه به بازار سرمایه در مرحله نهایی است.

سلطانی فر با قرائت مجامع عمومی باشگاه های استقلال و پرسپولیس گفت: در این مجامع اسناد و گزارش های مالی بررسی و مجوزهای لازم بررسی و مجوزهای لازم در شورای پذیرش اخذ می شود.

وزیر ورزش و جوانان در پایان این نشست با تمجید از تلاش های جمعی در روند خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال خاطرنشان کرد: از ورود شما به بازار سرمایه متشکرم و امیدوارم این همگرایی نتیجه مطلوبی را به همراه داشته باشد.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا