ورزشی

سپاهان سه ماه برای تصحیح قرارداد‌ها فرصت داشت

نایب‌رئیس دوم فدراسیون فوتبال و رئیس کارگروه ناظر بر قرارداد‌ها درباره صحبت‌های سرمربی پرتغالی سپاهان در نشست خبری بازی برابر گل‌گهر سیرجان توضیحاتی را ارائه کرد.

قنبرزاده: سپاهان سه ماه برای تصحیح قرارداد‌ها فرصت داشت

آفتاب‌‌نیوز :

منصور قنبرزاده گفت: با توجه به اظهارات سرمربی محترم تیم سپاهان که جزو بااخلاق‌ترین و فنی‌ترین مربیان لیگ برتر محسوب می‌شود و در هر شرایطی اخلاق را رعایت می‌کند، درباره اینکه چرا یک روز پیش از بازی سپاهان با گل گهر، کمیته انضباطی رای مربوط به شش بازیکن تیم سپاهان را صادر کرد، خدمت ایشان توضیحاتی را ارائه می‌دهم.

به گزارش فدراسیون فوتبال، نایب‌رئیس دوم فدراسیون و رئیس کارگروه ناظر بر قراردادها ادامه داد: حدود سه‌ماه پیش که رای کمیته انضباطی فدراسیون صادر شد، از همان زمان قابلیت اجرا داشت اما به دلیل اینکه سپاهان به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت، این باشگاه تقاضا کرد تا زمان صدور رای کمیته استیناف فرصت تصحیح قراردادها داده شود و بر این اساس و مطابق شرایط مقرراتی، وقتی کمیته استیناف رای را صادر کرد، کمیته انضباطی به عنوان مجری ابلاغ، رای را ابلاغ کرد. بنابراین سپاهان سه ماه فرصت برای تصحیح قراردادها داشت و پس از طی این مدت روند مربوط به ابلاغ رای انضباطی عملیاتی شد.

قنبرزاده خاطرنشان کرد: باز هم وظیفه می‌دانم از سرمربی تیم سپاهان بابت متانت و حرفه‌ای‌گری در اظهارات و بیان دیدگاه‌هایش تشکر کنم.

بخش مقالات ورزشی

دارای یک علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه‌ی بیش از 10 سال در صنعت رسانه‌های ورزشی. با ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق و اخبار روزمره، هدفمندی مخاطبان را در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشی تقویت می‌کنم. همراه با من باشید تا به دنیای هیجان انگیز ورزشی نگاهی داشته باشیم.
دکمه بازگشت به بالا