ورزشی

سیدحسین جای بیرانوند را گرفت!

تمرین امروز ملی‌پوشان ایران که بیشتر به ریکاوری بعد از دیدار با بورکینافاسو اختصاص داشت در شرایطی برگزار شد که علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت بیرون نشست و زیرنظر کادر پزشکی مشغول درمان بود.

بیرانوند در جریان بازی دیروز مصدوم شد و به استراحت می‌پردازد تا شرایط بهتری را به دست بیاورد.

در تمرین امروز تیم ملی اما اتفاق جالبی رخ داد که به تمرینات اختصاصی آلین دینکا با سیدحسین حسینی اختصاص داشت. با توجه به مصدومیت علیرضا بیرانوند و اینکه پیام نیازمند هم در کار گروهی حضور داشت، مربی رومانیایی گلرهای تیم ملی، حسینی را به سمتی از زمین برد و با او به صورت اختصاصی کار کرد.

حسینی که در جام جهانی 2022 هم با مصدومیت علیرضا بیرانوند مقابل انگلیس جایگزین او شد و مقابل ولز هم بازی کرد، حالا با انگیزه زیاد در کنار گلر شماره یک تیم ملی و پیام نیازمند حضور دارد و سعی می‌کند تا به ترکیب برسد. البته در بازی روز گذشته مقابل بورکینافاسو بعد از تعویض بیرانوند، پیام نیازمند درون چارچوب ایستاد، اما حسینی هم برای رسیدن به دروازه ایران تلاش خود را به کار گرفته است.

257 251

بخش مقالات ورزشی

دارای یک علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه‌ی بیش از 10 سال در صنعت رسانه‌های ورزشی. با ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق و اخبار روزمره، هدفمندی مخاطبان را در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشی تقویت می‌کنم. همراه با من باشید تا به دنیای هیجان انگیز ورزشی نگاهی داشته باشیم.
دکمه بازگشت به بالا