حوادث

سیل در کلات جان ۴ نفر را گرفت

مجله تفریحی زیباروز/ خراسان رضوی فرماندار کلاتا از کشته شدن اعضای خانواده بر اثر بارش باران و تگرگ و سیل در این شهرستان خبر داد.

علی صلاحی در گفت وگو با مجله تفریحی زیباروز، اظهار کرد: بارش شدید باران و تگرگ امروز پنجشنبه 29 اردیبهشت ماه منجر به جاری شدن سیل و طغیان رودخانه ها در مناطقی از شهرستان کلاته شد.

وی بیان کرد: یک دستگاه خودروی سواری پراید در یکی از رودخانه های واقع در شهرستان های زاوین و سررود و آرتاکندو تصادف کرد و متاسفانه چهار نفر از اعضای خانواده دچار آبگرفتگی شدند.

وی افزود: تاکنون جسد سه نفر از آنها پیدا شده و یک نفر دیگر ناپدید شده است و تیم امداد و نجات هلال احمر به دنبال نفر چهارم است.

صلاحی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ قربانی گزارش نشده است و امیدواریم تعداد قربانیان سیل افزایش نیابد.

فرماندار کلاته همچنین در خصوص خسارات ناشی از سیل در سایر مناطق اظهار داشت: با توجه به اینکه بارندگی ها بیشتر به صورت تگرگ بوده خسارت کلی به محصولات باغی و زراعی شهرستان وارد شده و کارشناسان میزان خسارت را برآورد می کنند. به ریال

وی افزود: سیل همچنین در برخی مناطق به خط انتقال آب آسیب رسانده و آب سه روستا از جمله روستاهای چرم کهنه، قلعه نو و سررود قطع و در برخی مناطق آب کدر شده است.

فرماندار کلاتا گفت: اکیپ بحران شهرستان، آبفای روستایی، راهداری، نیروهای کمکی و امدادی هلال احمر، اورژانس و … از ساعات اولیه در آن منطقه حضور یافته و مشغول به فعالیت هستند.

وی گفت: درخواست ما از همشهریان و گردشگران این است که اگر برای گشت و گذار و تفریح ​​به طبیعت می روند از پارک خودروها در کنار رودخانه و تخلیه توسط رودخانه ها خودداری کنند چرا که در این مناطق عمدتاً سیل وجود ندارد و مناطق بالادست به دلیل شیب های تند، باران های شدید می تواند منجر به سیل شود، در حالی که هوای پایین دست کاملا آرام و طبیعی است و مردم به طور ناگهانی در تله سیل گرفتار می شوند و هیچ شانسی برای فرار ندارند. این موقعیت را نداشته باشید

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا