شخصیت حضرت امام بر پایه تقوا شکل گرفته بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حضرت امام

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده ظهر دوشنبه در مراسم سالگرد ملکوتی حضرت امام رحمت الله علیه ضمن گرامی داشت یاد و خاطر امام (ره) و شهدای ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ اظهار کرد: لازمه تقوا و توحید محوری وحدت کلمه است و هر فردی در جامعه ذیل تقوا و وحدت کلمه حرکت کند به مصداق کلمه الله هی العلیا بر تعالی نزدیک و این کلمه واحده ای است که همه انسان‌ها زیر بیرق آن به تعالی می رسند.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه ما را با کلمه واحده ای که ولایت فقیه است در دنیا معرفی کرد که بعد از ۴۵ سال در گام دوم انقلاب اسلامی برکات و نتایج آن در حالی تجلی هست.

پهلوزاده اضافه کرد: اگر امروز در اقصی نقاط عالم گفتمان انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی توسط مردم عالم و دانشجویان امریکایی و دیگر کشورهای قیام می‌کنند همه اینها به برکت حرکت حضرت امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ است.

امام جمعه اهرم خاطرنشان کرد: اگر امروز در گام دوم انقلاب و بعد از ۴۵ سل از معرفی جمعه آخر ماه رمضان توسط بنیان گذار جمهوری اسلامی به عنوان روز جهانی قدس در امتداد آرمان‌های و ارزش‌های انقلاب اسلامی شاهد قیام و خروش مردم دنیا هستیم که به برکت کلمه واحده ولایت فقیه می‌باشد

وی ادامه داد: انقلاب حضرت امام (ره) که نشأت گرفته از انقلاب درونی حضرت امام بود نه تنها شاه را و نه تنها ۴۰ هزار مستشار امریکایی را از ایران اخراج کرد بلکه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ نه تنها آمریکا از غرب آسیا و شمال آفریقا بیرون کرد و از حوزه قدرت و تأثیر آنها خارج کرد بلکه مقدمات محو غده سرطانی یعنی صهیونیست را هم فراهم کرده است.

پهلوزاده افزود: آنها قرارشان این بود با آغاز جنگ ۸ ساله علیه ایران اسلامی، تحریم‌های فلج کننده، تحریف گفتمان حضرت امام ره و با نفوذ در بین مسئولین جمهوری اسلامی چهل سالگی انقلاب حضرت امام خمینی ره و انقلاب توحید محور جشن ۴۰ سالگی را برگزار نکند اما دفاع مقدس شد گنج و دانشگاه انسان سازی و کادر سازی و راهیان نور آن شد یک فن آوری برای استفاده از معدن طلای دفاع مقدس و شتاب دهنده امروز برای صدور فرهنگ مقاومت است.

شهدای خدمت امیدی در دل مردم ایجاد کردند

امام جمعه اهرم اضافه کرد: تحریم‌های فلج کنند آنها قرار بود بشود براندازی اما شتاب دهند شد برای جهاد دانش بنیان‌ها و پرتاب ماهواره‌ها و تولید و تکثیر دانش بنیان‌ها از فرصت تحریم‌ها چنان استفاده شد که از واکسن تا ۱۱ پرتاب موفق ماهواره که این فرصت طلایی در غیر تحریم‌ها به وجود نمی‌آمد.

وی بیان کرد: استکبار غرب قرار بود با تحریف گفتمان انقلاب اسلامی و مسیر جریان حرکت حضرت امام را منحرف و تغییر ایجاد کند طی ۴۵ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی اما با تقدیم شهدای خدمت امیدی در دل مردم ایجاد کرد که مسئولین نظام اسلامی تراز شهادت برای خادمین خود انتخاب کرده اند.

پهلوزاده یاد آور شد: با توجه به در پیش بودن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری باید کسی انتخاب کرد که زندگی و سبک مدیریتی او زندگی و سبک شهدای خدمت باشد.

امام جمعه اهرم ادامه داد: اگر بعد از ۶۱ سال بعد از خرداد ۴۲ هنوز محبت حضرت امام خمینی ره در دل‌ها روز به روز بیشتر می‌شود چون عارفی بود واصل و انسانی مؤمنی که به عمل صالح انجام داد که نجات بخش بشر امروز است.

وی افزود: عمل صالح حضرت امام ره انقلاب است که با رأی مردم ایجاد جمهوری اسلامی بود که در دل مردم جا گرفت.

پهلوزاده اضافه کرد: عمل صالح رئیس جمهور شهید خدمت سید ابراهیم رئیسی و همراهانش خدمت به جمهوری اسلامی بود که میلیون‌ها انسان آمدند زیر تابوت شهید خدمت به مردم و خدمت به جمهوری اسلامی است.

امام جمعه اهرم تصریح کرد: عمل صالح مردم ما حمایت از جمهوری اسلامی کما اینکه در گردنه‌های سخت از نظام به حمایت پرداخته اند و جمهوریت و اسلامیت دو رکن انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: در این انتخابات کسی را انتخاب کنیم که معتقد به خدمت به مردم باشد و دشمن شاد کن نباشد، کسی که منطق مقاومت را بر وادادگی و تعامل ترجیح دهد، مطیع ولایت فقیه باشد و عامل فتنه علیه وحدت نباشد، عزت ملی را حفظ کند و دیپلماسی التماسی نداشته باشد، اشخاص و معیار فکر و عمل رئیس جمهور باید خط امام ره باشد، امید آفرین برای ملت و امت مسلمان ناامید کنند دشمنان و مستکبران باشد.

پهلوزاده افزود: در ۱۴ خرداد ۶۸ خلف صالحی بعد از ارتحال حضرت امام رضوان الله تعالی علیه به رهبری جمهوری اسلامی منصوب شدند که در بحران‌ها و گردنه‌های خطرناک تاریخی این انقلاب را به حول و قوه الهی و عنایت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه شریف تا به امروز رهبری و امامت کرده اند.

دکمه بازگشت به بالا