استان ها

شرکت آریان فولاد اکسیژن مورد نیاز واحدهای درمانی استان قزوین را تامین می کند

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز در قزوین ؛ حمید وطن دوست ، رئیس تضمین کیفیت و روابط عمومی شرکت نورد آرین فولاد ، در گفت و گو با خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز ، با اشاره به شرایط سخت هموطنان در پنجمین اوج کرونا اظهار کرد: به نظر می رسد وضعیت کشور دشوارتر از دوره های قبلی است.

وی افزود: “بدون شک ، رعایت پروتکل های بهداشتی توسط انسان یکی از بهترین و م strategiesثرترین استراتژی ها برای مبارزه با گسترش ویروس جهش یافته کرون است. آنها با کروناویروس کشنده مقابله می کنند. ورود همه نقاط کشور ضروری است قلمرو جامعه مسئولیت ها در مبارزه با ویروس کرونا و کمک به کادر پزشکی

وطن دوست بیان کرد: ریشه کنی کرونا مستلزم رعایت پروتکل های بهداشتی و همکاری متقابل همه ادارات است و خوشبختانه در استان با ایجاد این تعامل ، شاهد بسیج امکانات برای کمک به بیماران کرونا هستیم.

image_2021_8_18-0_13_51_688_pkR

مدیر روابط عمومی شرکت نورد آرین فولاد یادآور شد: مدیریت این شرکت تولیدی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در راستای مسئولیت اجتماعی و داوطلبانه با مردم و کادر پزشکی بوده است و هیچ گونه کمکی برای تأمین سلامت شهروندان را رد نکرده است.

وی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا ، مدیریت شرکت نورد آرین فولاد از تمام ظرفیت خود برای انجام وظایف دینی ، ملی ، اخلاقی و اجتماعی و کمک به مسئولان و اجرای کامل پروتکل های بهداشتی استفاده کرده است. آماده خدمت.

رئیس تضمین کیفیت شرکت آرین فولاد گفت: در حال حاضر تعداد زیادی از بیماران کرونری دچار مشکل و کمبود اکسیژن هستند ، بنابراین با توجه به ظرفیت شرکت آرین فولاد ، ما از تمام ظرفیت برای تامین اکسیژن بیمارستان های مورد نیاز استفاده کردیم. . “

وی خاطرنشان کرد: به همه شهروندان اعلام کرده ایم که در هر نقطه از استان که بیماران کرونری با مشکل یا کمبود اکسیژن مواجه هستند ، می توانند برای دریافت اکسیژن مورد نیاز خود مستقیماً با شرکت فولاد آرین واقع در محور بوئین زهرا به اشتهارد تماس بگیرند. نیاز داشته اند صورت خود را کاملاً آزاد کنید.

وطن دوست اعلام کرد که اکسیژن آرین فولاد 99 درصد با کیفیت و خالص است و در صورت نیاز مراکز درمانی و بیمارستان ها به اکسیژن ، آمادگی داریم این نیاز را به سرعت برآورده کنیم.

وی گفت: این شرکت با تجهیزات لازم مانند تریلر و مخزن 24 تنی آماده خدمت رسانی به بیماران کرونا است و در حال حاضر روزانه حدود 25 تن تولید اکسیژن تحت نظارت استان به واحدهای پزشکی تحویل داده می شود. مدیریت بحران.”

image_2021_8_17-22_32_4_369_NfN

مدیر داخلی شرکت آرین فولاد یادآور شد: در این شرکت در صورت هماهنگ سازی و فراهم شدن زیرساخت ها ، آماده ارائه اکسیژن مورد نیاز بیماران در شهر بوئین زهرا به بیماران در کرونا و بیمارستان این شهر هستیم.

وطن دوست گفت: برای جلوگیری از توقف تولید اکسیژن ، قسمتهای مختلف این شرکت در حال کار است و اکسیژن رسانی به بیماران کرونری و واحدهای پزشکی تا عادی شدن وضعیت توسط شرکت آرین فولاد ادامه دارد.

وی یادآور شد: در زمان اعلام قرنطینه ملی و تعطیلی کارخانه به دلیل کرونا ، حقوق کارکنان به طور کامل و به موقع پرداخت شد و تجهیزات و ظروف ذخیره سازی و تبدیل اکسیژن پزشکی به بیمارستان استان قزوین تحویل داده شد. از استان به صورت رایگان و خارج از استان

وی در قسمت دوم سخنرانی خود در مورد فعالیتهای خیرخواهانه مدیریت شرکت فولاد آرین در دو سال گذشته گفت: “یکی از نیازهای دوران کرونا ، تهیه قرص برای دانش آموزان فقیر برای جلوگیری از پیشرفت تحصیلی پایین و ارائه ابزارهای آموزشی هوشمند بود. . »این دانش آموزان چند تبلت آیپد خریداری و به دانش آموزان نیازمند تقسیم کردند.

مدیر داخلی آرین فولاد گفت: قطعی های مکرر برق این واحد تولیدی که بزرگتر از سایر واحدها بود باعث شد با کمتر از 20 درصد ظرفیتمان فعالیت و تولید کنیم ، اما در این شرایط سخت همیشه سعی می کردیم به اندازه امکان ورود به چرخه تولید و کارگران شرکت وجود دارد.

image_2021_8_18-0_14_2_272_k8F

وی افزود: با توجه به نظارت بیشتر اداره سکوت استان ، از اداره برق منطقه ای زنجان خواسته ایم تا خدمات رسانی به آرین فولاد را ادامه داده و از هرگونه اختلال در اکسیژن رسانی به واحدهای پزشکی و بیماران جلوگیری کند. از قطع آن جلوگیری کرده یا میزان قطع برق را کاهش دهید.

میهن پرست آزخارا امیدوار بود که همکاری مسئولان برق استان و زنجان و کاهش قطعی برق روند تولید اکسیژن را در شرایط بحرانی کنونی مانند گذشته ادامه دهد و جان بیماران کرواسی به خطر نیفتد.

دکمه بازگشت به بالا