استان ها

شماره 1693 راه ارتباطی استفاده از خدمات امداد خودرو در جاده های استان قزوین

شماره 1693 راه ارتباطی استفاده از خدمات امداد خودرو در جاده های استان قزوین

مدیرعامل شرکت امداد آباد قزوین گفت: در اجرای طرح نوروزی 100 دستگاه خودروی امدادی برای کمک به مسافران و در راه ماندگان در همه محورهای مواصلاتی استان آماده خدمت رسانی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی مجله تفریحی زیباروز از قزوین؛ حمیدرضا تقی پور مدیرعامل شرکت امدادآباد قزوین در حاشیه آغاز طرح نوروزی در استان قزوین اظهارداشت: با اجرای طرح نوروزی همه دستگاههای خدمات رسان و امدادی با بسیج همه امکانات خود تلاش می کنند تا سفرهایی ایمن در تعطیلات نوروزی برای مردم رقم بزنند. 

photo_2023-03-15_22-43-47

وی افزود: همه ساله با اجرای طرح های تابستانی، زمستانی و نوروزی نیروهای امداد خودرو نیز در کنار سایر دستگاههای خدماتی از جمله پلیس راه، آتش نشانی، راهداری، اورژانس و هلال احمر حضور مستمر دارند و با استقرار در همه محورهای مواصلاتی آماده خدمت و کمک به رانندگان هستند.

تقی پور بیان کرد: خودروهای امدادی شرکت« امداد آّباد» در ایستگاههای عوارضی، پلیس راه، آزاد راهها و بزرگراههای استان مستقر شده و تردد می کنند و در صورتی که راننده ای به دلیل سوانح جاده ای، نقص فنی خودرو، جابجایی به خدمات ما نیاز داشته باشد وارد ماموریت می شویم.

photo_2023-03-15_23-20-32

این مسئول یادآورشد: در طرح نوروزی امسال تعداد 100 دستگاه خودروی امدادی در جاده ها حضور دارند که  20 دستگاه خودروی سنگین و 3 دستگاه فوق سنگین، 70 دستگاه نیسان برای امداد رسانی آماده شده است.

تماس با شماره 1693 بدون کد

وی در خصوص نحوه استفاده از خدمات امداد خودرو اظهارداشت: در صورتی که رانندگان و مسافران به هر دلیلی به خدمات امداد خودرو نیاز داشتند می توانند بدون گرفتن کد فقط با شماره 1693 تماس بگیرند تا بلافاصله با اعزام خودروهای امدادی به آنها کمک رسانی شود.

photo_2023-03-15_23-20-26

تقی پور افزود: هزینه ها طبق تعرفه تعیین شده از سوی سازمان صمت دریافت می شود و همه همکاران ما این تعرفه را رعایت می کنند و اگر خارج از این وضعیت تخلفی صورت گیرد با نظارت مستمر بازرسان به این تخلفات رسیدگی می شود.

وی گفت: از سوی شرکت آباد امداد قزوین خدمات تعمیراتی، توقیفی و تصادفی و انتقال خودرو به رانندگان داده می شود.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا