عمومی

شما مردم نیستید!  – مجله تفریحی زیباروز

تلاش برای نامردم کردن مردم حامی انقلاب اسلامی، هرگز متوقف نشده است.  علیرغم تبلیغات و دعوت‌ به تحریم ده‌ها میلیون نفر از مردم در انتخابات شرکت می‌کنند. این ده‌ها میلیون نفر، مردم نیستند! 

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، احمد خوئی در یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:
راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد هم برگزار شد؛ آن کسانی که «مردم» از زبان‌شان نمی‌افتد، مدعیان  رعایت حقوق مردم، این مردم را نادیده گرفتند و شروع به خاک پاشیدن بر عظمت مردم مخالف خود، مردم حامی انقلاب اسلامی کردند … «مردم» بودن این مردم، همواره با لطیفه‌های گزافی مثل «ساندیس خوری» در معرض انکار قرار گرفته است. تلاش برای نامردم کردن مردم حامی انقلاب اسلامی، هرگز متوقف نشده است.  علیرغم تبلیغات و دعوت‌ به تحریم ده‌ها میلیون نفر از مردم در انتخابات شرکت می‌کنند. این ده‌ها میلیون نفر، مردم نیستند! 

برای مکدّر کردن چهرۀ واضح این مردم، شروع به حاشیه‌پردازی می‌شود: چرا از میلیونها نفر شرکت کننده عکس یک نفر بی‌حجاب درآمده است؟ تو نگو که بارها بدتر از این وضع حجاب ماه‌هاست که در سطح خیابانها و به طور روزمره در اماکن عمومی دیده می‌شود و برخوردی هم نیست! خلاصه همۀ این دوبه‌هم‌زنی‌ها و شلوغ‌بازی‌ها یک هدف دارد و آن پنهان کردن این سرمایۀ عظیم مردمی حکومت است. این که بگوید: این میلیونها نفر مردم نیستند! 

تروریسم و فاشیسم از اینجا شروع می‌شود: از نامردم کردن مردم!

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا