استان ها

شوق مردم شریف ایران از حضور در جشن انقلاب زایدالوصف است

رئیس دانشگاه صنعتی شریف در گفت و گو با آنا:

جلیلی گفت: شوق مردم شریف ایران از حضور در جشن انقلاب زایدالوصف است و همچنان بر شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی گواهی می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، رسول جلیلی، رئيس دانشگاه صنعتی شریف در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در مقابل دانشگاه شریف، با اشاره به اینکه از مردم برای این حضور پرشور قدردانی میکنم، خاطرنشان کرد: این حضور برای مردم ایران، پیام امید، افتخار و مقدمه پیشرفت است همچنین برای ایادی غرب پيام استکبار ستیزی، ظلم ناستیزی و استقلال است. همچنان بر شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی گواهی می‌دهد.

وی با اشاره به حضور غرفه های علمی و فناوری در مقابل درب دانشگاه شریف، اظهار کرد: مهم است که امروز در کنار غرفه‌های فرهنگی غرفه فناوری داشته باشیم. ما اقلام با فناوری بالا را در اینجا عرضه کرده‌ایم. 

رئیس دانشگاه شریف افزود: اینکه این فناوری‌های بروز در معرض دید عموم قرار گرفته است به این دلیل است که مردم شریف ایران با تلاش‌های فرزندان این مرز و بوم با وجود تحریم‌های طالمانه آگاه شوند و به دستاوردهای علمی کشور افتخار کنند.

جلیلی در پایان خاطر نشان کرد: انتظار از دانشگاه شریف انتظار فناوری و نوآوری است. این ابتکار را از امسال در پیش گرفتیم و در سال‌های آینده نیز ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا