حوادث

صدور هشدار زرد باد شدید در پایتخت/ شهروندان مراقب سقوط اشیا باشند

رئیس مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد برای وزش باد شدید در پایتخت خبر داد و گفت: شهروندان مراقب سقوط اجسام باشند و از بالا رفتن از ارتفاعات خودداری کنند.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، حامد یزدی آنلاین درباره صدور هشدار زرد هواشناسی گفت: بر اساس گزارش هواشناسی برای فردا اواخر چهارشنبه 4 آبان ماه تا بامداد روز جمعه 6 آبان در استان تهران به ویژه در ارتفاعات بارش باران، در برخی نقاط رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود

یزدی آنلاین با اشاره به پیش بینی بارش تگرگ در مناطق مستعد بارش و احتمال کولاک در مناطق بالادستی گفت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی تا ساعاتی دیگر مه و برف پیش بینی می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به لغزنده بودن معابر، احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال طغیان رودخانه ها هشدار داد و تصریح کرد: از همه مردم تقاضا داریم از تردد در حاشیه رودخانه ها و حضور در جاده ها بدون تجهیزات کافی خودداری کنند.

وی همچنین نسبت به پارک خودروها در کنار ساختمان های موقت و ساختمان های نیمه کاره هشدار داد و گفت: توصیه می شود به دلیل خطر افراد از تردد در فضای باز خودداری شود و در هنگام تردد به ویژه در جاده های کویری مراقب باشید.

وی با تاکید بر اینکه در زمان صدور اخطار زرد باید نسبت به شکستن درختان کهنسال حساسیت بیشتری داشت، گفت: به کلیه کارفرمایان و صاحبان ساختمان های ناتمام توصیه می شود در جلوگیری از سقوط اجسام و همچنین رعایت نکات بهداشتی توجه لازم را داشته باشند. احتمال آسیب های سازه ای، شاهد حادثه ناگواری در این زمینه بودیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا