اجتماعی

عرضه کتاب‌های تخصصی با قیمت پایین در انتشارات سازمان حسابرسی

بهار کتاب ۳۴| در گفت و گو با آنا مطرح شد؛

انتشارات سازمان حسابرسی در نمایشگاه کتاب امسال کتاب های تخصصی رشته حسابداری را با قیمت بسیار پایین عرضه می‌کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری علم و فناوری آنا، انتشارات سازمان حسابرسی یکی از غرفه‌های حاضر در بخش ناشران دانشگاهی سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

مدیر این غرفه در گفتگو با خبرنگار آنا عنوان کرد: سازمان حسابرسی زیرمجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی است. اغلب کتاب‌های انتشارات این سازمان نیز همان گونه که از نامش پیداست در حوزه حسابداری و حسابرسی است.

حمیدرضا رمدان افزود: دانشجویان رشته حسابداری، کارمندان بخش‌های مالی شرکت‌های دولتی و خصوصی و کارکنان سازمان امور مالیاتی عمده‌ترین مخاطبان کتاب‌های ما هستند.

وی گفت: انتشارات سازمان حسابرسی فعالیت خود را از سی سال پیش آغاز کرده و در این مدت، حدود ۱۵۰ عنوان کتاب منتشر کرده است. با توجه به ماهیت کتاب ها، ۱۳۰ عنوان از این آثار همچنان تجدیدچاپ شده و به مخاطبان ارائه می‌شود.

** ۶ کتاب‌ جدید در نمایشگاه سی و چهارم

رمدان افزود: امسال در نمایشگاه ۶ عنوان کتاب جدید نیز داریم. در بین کتاب‌های موجود نیز اصول حسابداری و حسابداری صنعتی پرفروش‌ترین کتاب‌های ما هستند.  

وی گفت: قیمت کتاب‌های ما بسیار پایین است و اگر ناشر خصوصی آن‌ها را منتشر کند شاید قیمت آن ۵ یا شش برابر قیمت فعلی باشد. مثلا کتاب حسابداری صنعتی ما که در قطع رحلی و با جلد گالینگور منتشر ۳۰ هزار تومان است که همان قیمت سال ۱۳۹۵ هست.

لازم به یادآوری است، سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۰ اردیبهشت آغاز به‌کار کرده و تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی (ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

دکمه بازگشت به بالا