استان ها

عضویت مدیرعامل سازمان همیاری در شورای فناوری امور موسسات پارک علم و فناوری دانشگاه فردوسی

به گزازش مجله تفریحی زیباروز از خراسان، نخستین جلسه شورای فناوری امور موسسات پارک علم و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد با حضور دکتر ضابط رئیس دانشگاه، محمدرضا تازیکی مدیرعامل سازمان همیاری و جمعی از مدیران ارشد موسسات و نهادها فعال در این حوزه برگزار شد.
در این جلسه احکام انتصاب اعضای شورای فناوری امور موسسات پارک علم و فناوری دانشگاه فردوسی توسط رئیس این دانشگاه اهدا و محمدرضا تازیکی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی به عنوان عضو این شورا معرفی شد.
این شورا با توجه به اهمیت نقش موسسات همکار پارک علم و فناوری دانشگاه فردوسی در زیست بوم نوآوری شرق کشور و ضرورت برنامه ریزی برای بهبود عملکرد و یکپارچگی فرآیند جذب، پذیری و نظارت بر فعالیتهای موسسات همکار پارک علم و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد تشکیل شده است.
عباس زاده مدیرکل دفتر اشتغال سرمایه گذاری استانداری، رجبی مدیرکل سازمان صمت و بهرامی زاده مدیر ارشد ایرانسل در شرق کشور به عنوان دیگر اعضای این شورا از نهاد های استانی نیز دراین جلسه حضور داشتند.
به گفته ضابط رئیس دانشگاه فردوسی مشهد هدف این مرکز علمی و آموزشی از ورود به این حوزه، پذیرش و بهره گیری مناسب از موسسات و شرکتها حوزه فناوری و نوآوری برای کمک به توسعه حوزه های دانش بینان و تقویت کسب و کارهای گوناگون است.

46

دکمه بازگشت به بالا