ورزشی

عکس‌| خشم بارسایی‌ها از داوری؛ گل ما سوخت!

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز؛ در دقیقه ۲۸ بازی رئال مادرید و بارسلونا سانتر رافینیا را لامینه یامال به سمت دروازه فرستاد، توپ که به‌نظر می‌رسید از خط دروازه رد شده، با مهار ناقص آندری لونین به زمین برگشت اما بارسایی‌ها معتقد بودند توپ گل شده است.

به گزارش ورزش سه، با توجه به اینکه در لالیگا تکنولوژی خط دروازه وجود ندارد، داور بازی صحنه را به کمک VAR بررسی کرد و سپس تشخیص داد که توپ به‌طور کامل از خط رد نشده و ادعای بارسایی‌ها را رد کرد.

ایتورالده گونزالز، کارشناس داوری نشریه آاِس که به نتیجه رسید این صحنه جنجالی گل نیست، از نبود تکنولوژی کافی در بازی‌های لالیگا انتقاد کرد و گفت: «اگر لالیگا می‌خواهد شفافیت بیشتری انجام دهد، باید تصویری که با آن تصمیم گرفته توپ گل نشده را منتشر کند.»

2013555

2013556

او در ادامه گفت: «من فکر می‌کنم چون توپ باید بیشتر از خط عبور کند اما این سومین گل شبح در این فصل است. فقط برای ۳ میلیون یورو ما نباید اینجا در مورد گل شدن یا نشدن توپ بحث کنیم. تکنولوژی کافی در این لیگ وجود ندارد. من می‌گویم، فقط تباس نیست که این تکنولوژی را نمی‌خواهد بلکه باشگاه‌ها هم نمی‌خواهند. لالیگا نمی‌خواهد در ازای تکنولوژی به فیفا هزینه‌ای پرداخت کند. این عجیب و شگفت‌انگیز است.»

258 258

بخش مقالات ورزشی

دارای یک علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه‌ی بیش از 10 سال در صنعت رسانه‌های ورزشی. با ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق و اخبار روزمره، هدفمندی مخاطبان را در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشی تقویت می‌کنم. همراه با من باشید تا به دنیای هیجان انگیز ورزشی نگاهی داشته باشیم.
دکمه بازگشت به بالا