علمی و پزشکی

غول دو سری که در گذشته می‌زیسته‌ است!/ عکس

به گزارش خبرگزاری مجله تفریحی زیباروز، در این گزارش، شواهدی برای وجود کاپ‌دوا بررسی می‌شود؛ گفته می‌شود غول دو سر، کاپ‌دوا، در جنوب شرقی آسیا و عمدتا در منطقه نزدیک اندونزی می‌زیسته‌است. علیرغم منشأ اسرارآمیز آن، این موجود در نقاط مختلف در سراسر منطقه از جمله تنگه سوندا و تنگه مالاکا دیده شده است. این غول ۴ متری با دو سر و وزن بیش از ۴۰۰ کیلوگرم توصیف شده است.

بیشتر بخوانید:

خودروساز انگلیسی-چینی پر قدرت‌تر از همیشه به میدان آمد/ عکس

عربستانی ها با حسگر تصویر ماه را دیدند/ در ایران و عراق ماه رصد نشد/ عکس

افسانه کاپ‌دوا، افسانه‌ای است که برای قرن‌ها از طریق نسل‌ها نقل شده‌است. داستان نویسان از مدت‌ها پیش داستان‌های این موجود مرموز را بازگو کرده‌اند، از مشاهده آن در میان طوفان در دریا گرفته تا داستان‌هایی در مورد محافظت از ملوانان در برابر خطر.

با وجود تمام این داستان‌ها و افسانه‌های پیرامون وجود کاپ‌دوا، امروز هیچ مدرک مشخصی از وجود آن موجود نیست، فقط داستان‌هایی گفته می‌شود که افرادی ادعا می‌کنند در سفرهای خود با آن مواجه شده‌اند. در حالی که برخی ممکن است این موجود را چیزی بیش از یک افسانه یا داستان نبینند، برخی دیگر هنوز امیدوارند که روزی مدرکی را کشف کنند که وجود آن را یک بار برای همیشه تأیید کند.

کاپ‌دوا؛ سند حیات غول‌ها در کره زمین/ عکس

کاپ‌دوا چگونه توصیف می‌شود؟

گفته می شود که کاپ دوا نزدیک به ۴ متر قد و بیش از ۴۰۰ کیلوگرم وزن داشته‌است. اعتقاد بر این است که رنگ آن منحصر به فرد بوده‌است، برخی گزارش ها می گویند که رنگ آن قهوه ای تیره بوده‌است و برخی دیگر ادعا می کنند که سیاه بوده‌است. گفته می شود که دو سر آن کاملاً متمایز بوده‌اند، اگرچه سایر قسمت های بدن آن تا حد زیادی ناشناخته مانده است.

این غول همچنین دارای چهار پا است که هر یک از آنها به اندازه کافی عضلانی و قدرتمند هستند تا کاپ‌دوا را قادر می سازد تا مسافت های طولانی را به سرعت طی کند. پوزه بلند با دندان های تیز ظاهری ترسناک به آن می دهد که به راحتی می تواند مهاجمان احتمالی را بترساند.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

۲۲۷۲۲۷

دکمه بازگشت به بالا