بین الملل

فرار وزیر خارجه انگلیس به پناهگاه در پی حمله موشکی مقاومت فلسطین

رسانه‌ها ویدیویی را منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد آژیر خطر حمله هوایی در زمان بازدید «جیمز کلورلی» وزیر خارجه انگلیس از شهر «اوفاکیم» به صدا درآمده و او به پناهگاه گریخته است.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، کلورلی که امروز (چهارشنبه) به منظور اعلام حمایت لندن از تل‌آویو به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده بود، در پی شنیده‌شدن آژیر حملات موشکی و راکتی در جنوب فلسطین اشغالی، مجبور شد به پناهگاه برود. 

صبح شنبه حملات سنگین راکتی و موشکی مقاومت، شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه را هدف قرار داده و «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» خبر داد. عملیات طوفان الاقصی پس از آن آغاز شد که مسجد الاقصی طی روزهای گذشته با یورش‌های گسترده شهرک‌نشینان تندرو صهیونیست مواجه شد.

تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی برای پنجمین روز متوالی ادامه دارد که وزارت بهداشت غزه در آخرین به‌روزرسانی خود از آمار قربانیان حملات جاری به نوار غزه از افزایش تعداد شهدا و مجروحان این تجاوزات به بیش از ۱۰۰۰ نفر خبر داد.

از سوی دیگر، رسانه‌های عبری بامداد امروز (چهارشنبه) اعلام کردند که تعداد کشته‌های صهیونیست‌ها از آغاز عملیات به ۱۲۰۰ نفر رسیده است.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای فضایی و نجومی جهانی. با دانش در زمینه اخبار فضایی، کشف‌های نجومی و پیشرفت‌های فضانوردی، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای فضایی، اکتشافات نجومی و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و علمی، به شما دیدی جامع از تحولات فضایی و نجومی جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا