حوادث

فرمانده جدید انتظامی جدید کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

مجله تفریحی زیباروز / کهگیلویه و بویراحمد طی مراسمی با حضور جانشین فرمانده ناجا ، سرهنگ کیقباد مصطفایی روز یکشنبه 31 شهریور به عنوان فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز ، به نقل از یک پایگاه خبری پلیس ، حسین کلانتری فرماندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، خاطرنشان کرد که پلیس اطلاعاتی در مورد همه موارد امنیتی دارد. امنیت درخواست جدی مردم است و امنیت فقط توسط پلیس تأمین می شود.

وی افزود: تلاش های قابل توجهی در مجموعه انتظامی استان انجام شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

کلانتری با بیان اینکه شاهد تلاش های بی دریغ پلیس در استان هستیم ، گفت: تلاش های خوبی در استان برای تأمین امنیت انجام شده و کارمندان دولت اعضای شورای امنیت استان را تشویق کرده اند.

فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کردند: “تأمین امنیت یک درخواست جدی از مردم است و امنیت فقط توسط پلیس تأمین می شود. در جمهوری اسلامی ، پلیس از پشتیبانی قوی و مردم اساسی برخوردار است ، که در هیچ کجای دنیا چنین نیست.”

کلانتری با تأکید بر اینکه امنیت یکی از نیازهای مردم است ، گفت: با حمایت مردم باید به امنیت پایدار دست پیدا کنیم ، ما در بین مردم و برای مردم هستیم و مطمئناً شهروندان از آرامش و آسایش فراهم شده قدردان هستند.

وی با اشاره به اینکه پلیس در تمام مسائل امنیتی اطلاعات دارد ، ادامه داد: “سردار” انصاری “تلاش زیادی برای استان انجام داده است که قابل تحسین است.

فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه پلیس هوشمندانه کار می کند و امنیت مردم را برنامه ریزی می کند ، خاطرنشان کرد: همه مردم و اعضای شورای امنیت از اقدامات پلیس استان راضی هستند و امیدوارم مثل همیشه بدرخشند. .

سردار “قاسم رضایی” ، جانشین فرمانده ناجا ، در این مراسم گفت امروز ایران اسلامی ام القورا ، جهان اسلام و حرم خداوند است.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: جمهوری اسلامی ایران از مکتب عاشورا نشات گرفته است. عاشورا اسلام را آبیاری کرد و دفاع مقدس نیز انقلاب اسلامی ایران را آبیاری کرد.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد شهید و پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند ، افزود: این استان جوانان زیادی را برای دفاع از این کشور فدا کرد که بیشتر آنها عشایر بودند.

جانشین فرمانده گارد ملی با یادآوری خاطره سردار دهل ، سردار شهید “حاج قاسم سلیمانی” گفت: “در طول هشت سال جنگ تحمیلی ، هیچ کس افتخار و مدال درخواست نکرد.

سردار “رضایی” با اشاره به اینکه این روزها مقدس است ، خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی بیش از 300 هزار شهید را از این کشور برد که خون این عزیزان را از انقلاب تأمین کردند ، دنیای استکبار امروز فکر حمله به ایران را ندارد ، همه به خاطر دفاع مقدس و خون شهدا.

وی با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال توطئه و نفاق در کشور است ، ادامه داد: امروز ایران اسلامی امت جهان اسلام و حرم خداست ، جایی که روح مقدس ولی خداست.

جانشین فرمانده انتظامی اظهار داشت: امروز همه مردم جمهوری اسلامی ایران در حال دفاع از حرم هستند و با اقتدار با استکبار مقابله کرده اند و ما از همه مردم ، شهدا و خانواده های معظم شهدا سپاسگزاریم و اگر ایران اسلامی می درخشد به خاطر همین عزیزان است.

سردار “رضایی” با بیان اینکه امنیت پایدار در ایران برقرار شده است ، گفت: باید قدردان امنیت و نعمت های الهی باشیم ، علی رغم اینکه در برخی کشورهای همسایه دشمن توطئه می کند ، خدا را شکر همه خنثی می شوند.

وی در مورد تولید مواد مخدر در افغانستان گفت: تولید مواد مخدر در افغانستان با حضور آمریکا در افغانستان به 9 هزار تن رسیده است که این نشان دهنده توطئه استکبار در مرزهای اطراف ایران اسلامی است.

این مقام ارشد انتظامی در مورد مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای سردار “قاسم سلیمانی” در کشور تأکید کرد: “حاج قاسم” اهل مکتب امام خمینی (ره) و امام خامنه ای است و باعث افتخار و سربلندی کشور شده است. همه ما به این شهید عزیز افتخار می کنیم و راه او را ادامه می دهیم.

جانشین فرمانده ناجا با تقدیر از حضور نمایندگان ولی فقیه و اعضای شورای تأمین استان در این مراسم گفت: امروز افتخار و معارفه دو مجاهد در استان است عزیز ، ما از این مجاهد قدردانی می کنیم.

وی ادامه داد: سرهنگ “کیقباد مصطفایی” نیز از افسران ذی صلاح ناجا است و امیدواریم با حمایت نمایندگان مقام معظم رهبری ، اعضای شورای امنیت استان و همچنین حمایت مردمی ، آنها در انجام وظایف خود موفق باشند.

گفتنی است سردار “قاسم رضایی” جانشین فرمانده ناجا با قدردانی از تلاش های سردار “انصاری” ، سرهنگ “کیقباد مصطفایی” را به عنوان فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد معرفی کرد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز ، مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار قاسم رضایی معاون رئیس پلیس ، حسین کلانتری کهگیلویه و فرماندار بویراحمد ، حجت الاسلام سید نصیر حسینی نماینده فرمانده معظم کل قوا . برگزار شد.

سردار مهدی انصاری پیش از مصطفایی به مدت چهار سال فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده داشت.

انصاری پس از 37 سال با لباس مقدس پلیس بازنشسته شد.

سرهنگ کیقباد مصطفایی پیش از این معاون رئیس پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا