حوادث

فرمانده ناجا: خودروی نماینده مجلس مجوز تردد درخط ویژه را ندارد

فرمانده نیروی انتظامی در واکنش به درگیری نمایندگان مجلس با افسر وظیفه راهور ناجا گفت: ما قطعاً از افسر وظیفه حمایت می کنیم ، همه در برابر قانون برابر هستند و انتظار داریم افسران قانون را رعایت کنند و از آن تبعیت کنند.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز ، سردار حسین اشتری وی در حاشیه حضور خود در بنیاد تعاون ناجا ، در پاسخ به پرونده درگیری نمایندگان مجلس با افسر وظیفه راهور ، اظهار داشت: ما خیانت کرده ایم و امیدواریم تحقیقات در اسرع وقت به پایان برسد.

وی افزود: مطمئناً از ایراد وظیفه شناسی حمایت خواهیم کرد. پلیس شبانه روز در اقصی نقاط کشور در مناطق مختلف آب و هوایی ، چه سرد و چه گرم کار می کند و همه باید از قانون پیروی کنند.

این فرمانده قانون ادامه داد: “قانون برای همه یکسان است و همه موظف به اطاعت از قانون هستند. البته ما انتظار داریم کسانی که مسئولیت یا موقعیتی دارند بیش از دیگران به اطاعت از قانون متعهد باشند.”

اشتری گفت: “ما همیشه از نیروهای وظیفه شناس و فداکار حمایت کرده ایم.” از آن اطاعت کنید

وی در پاسخ به این س ofال که آیا نماینده مذکور مجوز تردد در خط ویژه اتوبوس را داشته یا خیر؟ او گفت نه! نماینده اجازه مسافرت با خط ویژه را نداشت.

اشتری در پاسخ به س anotherال دیگری مبنی بر اینکه چه کسی مجاز به حرکت در لاین ویژه است ، تصریح کرد: آمبولانس ها ، خودروهای انتظامی و افرادی که مجاز هستند می توانند در لاین ویژه حرکت کنند.

فرمانده نیروی انتظامی در قسمت دوم سخنان خود در پاسخ به س aboutالی در مورد چگونگی مداخله پلیس در سالهای اخیر قبل از وقوع چنین حوادثی و خاتمه اظهار داشت: پس از بررسی دقیق ، تخلف نمایندگان مجلس بنیان گذاری شد. ما به وكیل مذكور متوسل شدیم و در حالی كه دادگاه در حال رسیدگی به پرونده بود ، مشاور مذكور مجبور به عذرخواهی و رضایت شاكی و خانواده اش شد كه این امر فضای اینترنت و نتایج آن را تحت تأثیر قرار داد.

اشتری با تأکید بر اینکه معاون حقوقی نیروی انتظامی به نیروی انتظامی کمک قضایی می کند ، خاطرنشان کرد: در تمام مواردی که افسر پلیس ما مورد حمله قرار گرفت یا مورد سو، استفاده قرار گرفت ، ما کمک قضایی کرده ایم و حمایت اصل و وظیفه ما است.

فرمانده نیروی انتظامی در قسمت دوم سخنان خود با ابراز قدردانی از ابراز عشق مردم در حفاظت و حمایت از افسر وظیفه شناس راهور اظهار داشت: ابراز عشق و حمایت مردم از فرزندانشان در ناجا جای تشکر و قدردانی دارد. من به نوبه خود از این ابراز عشق ، مهربانی و حمایت مردم قدردانی می کنم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، وی خطاب به نیروی انتظامی تأکید کرد: وظایف خود را مقتدرانه ، قانونی و هوشمندانه انجام دهید و به مردم خدمت کنید. ما امیدواریم که خدمات ما مورد رضایت خداوند و مردم قرار گیرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا