حوادث

فوت ۷ نفر در تصادف سربازمعلم‌ها تکذیب شد/ سطح هوشیاری یک مصدوم پایین است

مجله تفریحی زیباروز / یزد رئیس اورژانس یزد خبر کشته شدن هفت نفر در حادثه اتوبوس معلم هفته گذشته در شهر دهشیر یزد را تکذیب کرد و توسط برخی منابع اعلام شد: “از میان مصدومان ، فقط چهار نفر هنوز در بیمارستان بستری هستند.

دکتر “احمد دهقان” در گفت وگو با خبرنگار مجله تفریحی زیباروز ، با بیان اینکه پنج نفر همچنان در تصادف اتوبوس معلم در صحنه کشته شدند ، اظهار داشت: در حال حاضر از مجموع مصدومان این حادثه فقط چهار نفر در بیمارستان بستری شده اند و یک نفر مجروح این حادثه در بخش ارتوپدی تحت معالجه است و سه نفر در بخشهای ICU بستری هستند كه دو نفر از آنها هوشیاری بالایی دارند و حدود 15 نفر و یكی از بیماران بستری در سطح هوشیاری پایین است

وی در مورد تصادفی که پنجشنبه گذشته در محور تفت – دهشیر رخ داد ، گفت: این حادثه در تاریخ 3 جولای ساعت 6:12 بامداد به دلیل واژگونی و برخورد اتوبوس با تریلی در لاین مقابل رخ داد که منجر به 34 نفر شد زخمی و پنج نفر در صحنه جان باختند.

دهقان با بیان اینکه یکی از مصدومان در محل مداوا شد ، گفت: 33 مصدوم به بیمارستان اعزام شدند که 9 نفر با آمبولانس ، 12 نفر با آمبولانس و دو نفر با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی همچنین از انتقال هفت نفر از مصدومان توسط بالگرد هلال احمر خبر داد و افزود: آمبولانس هلال احمر نیز سه بیمار را به بیمارستان منتقل کرد.

این مقام مسئول در پایان اظهار داشت: زمان رسیدن اولین آمبولانس به محل حادثه فقط چهار دقیقه بود.

علاوه بر اینكه این آمار توسط برخی منابع آگاه در بیمارستان ها منتشر شده است ، یكی از پزشكانی كه این بیماران را معالجه می كرد نیز اظهار داشت كه چهار نفر از قربانیان سرباز معلم و یك راننده كامیون هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا