حوادث

قتل پسر جوان بعد از کورس شبانه

قتل ، دوره شب ، مسابقه خیابانی

ایران نوشت: چند روز پیش یک دستگاه خودروی پژو 206 جلوی بیمارستان شهدا تجریش متوقف شد و دختر و پسر جوانی از ماشین خارج شدند. آنها به سمت عقب خودرو سوار شدند و مرد جوانی را که خونین بود ، از ماشین خارج کرد و به آمبولانس برد. آنها ادعا كردند كه این جوان تصادف كرده و به بهانه دادن داروی این پسر از بیمارستان فرار كرده است.

معلوم شد که مرد جوان با ضربات چاقو زده شد و یک ساعت بعد تحویل داده شد. این موضوع بلافاصله به پلیس تایلند اعلام شد که صاحب پژو 206 را که مقابل بیمارستان رها شده بود شناسایی کرد. با بررسی های انجام شده مشخص شد که این خودرو متعلق به یک زن میانسال است ، بنابراین مأموران به صاحب نزدیک شدند. یک زن میانسال در تحقیقات ادعا کرد که این ماشین در اختیار پسر او بوده است و وی پسرش را پس از این واقعه نشناخته است و به تلفن وی پاسخ نداده است.

مسابقه خیابانی
این تحقیقات با بازرسی از دوربین های اطراف صحنه و انجام تحقیقات شهود محلی راز درگیری خونین را فاش کرد. با بررسی ها مشخص شد که مقتول در حال رانندگی اتومبیل خود در خیابان های شمال شهر بود. در همین زمان ، یک مرد جوان و یک زن جوان در حال عبور از همان خیابان یک پژو 206 بودند.
ناگهان شروع به رانندگی در خیابان کردند ، اما وقتی یکی از آنها به خط پایان رسید ، رانندگان از ماشین پیاده شدند و میان آنها مشاجره ای رخ داد. در همین حال ، متهم فراری با چاقو راننده خودروی دیگر را با ضربات چاقو به ضرب گلوله رانده است.
سرنشین خودروی پژو که با جسد خونین جوان روبرو شده بود ، دختر را به سمت خودرو سوار کرد و او را به بیمارستان برد ، اما ترس از دستگیری آنها را وادار به فرار و فرار از صحنه تصادف کرد.
هنگامی که راز این جنایت فاش شد ، بازپرس ساسان غلامی از شعبه سوم دادگاه کیفری استان تهران دستور بازداشت یک مرد جوان و یک دختر را صادر کرد.

دکمه بازگشت به بالا