قفل های هوشمند چقدر ایمن هستند؟

قفل درب هوشمند چیست؟

قفل درب هوشمند دستگاهی است که به شما امکان می دهد قفل و باز کردن قفل درب ورودی خود را از راه دور از طریق یک برنامه تلفن همراه یا صفحه کلید مدیریت کنید. این نوع قفل معمولا یک کلید سنتی را با یک صفحه کلید جایگزین می کند تا بتوانید قفل deadbolt را با یک پین یا برنامه تلفن همراه منحصر به فرد کنترل کنید.

 قفل هوشمند را می توان در زمان های خاص برای قفل کردن تنظیم کرد، در حالی که برخی دیگر می توانند با دستگاه های خانه هوشمند ادغام شوند، قفل درب شما را باز کنند و چراغ های هوشمند شما را به طور همزمان روشن کنند. قفل های درب هوشمند نیز قابل برنامه ریزی هستند و می توانند با پین های موقت برای خانواده، دوستان، نگهبانان خانه و سایر مهمانان عرضه شوند.

قفل |قفل درب هوشمند

نحوه نصب قفل درب هوشمند

نصب برخی از قفل های درب هوشمند آسان تر از سایرین است و برخی برای اجاره کنندگانی که نمی توانند قفل را جایگزین کنند، بهتر عمل می کنند. در اینجا نحوه نصب قفل درب هوشمند بر اساس نوع قفل آورده شده است.قفل درب هوشمند که روی یک قفل موجود قرار می گیرد

نمونه ای از این نوع قفل، قفل هوشمند آگوست است که می تواند روی یک قفل داخلی موجود قرار گیرد و در صورت قطع باتری یا اتصال Wi-Fi، همچنان به شما امکان استفاده از کلیدهای موجود را می دهد.

با استفاده از پیچ گوشتی ، سخت افزار قفل داخلی را برای deadbolt بردارید.

صفحه نصب صحیح و آداپتور صحیح را انتخاب کنید.

قفل هوشمند را وصل کنید.

برنامه تلفن همراه خود را با قفل هوشمند همگام سازی کنید تا بتوانید از راه دور قفل و قفل قفل خود را باز کنید.قفل درب هوشمند که جایگزین قفل موجود می شود

نمونه ای از این قفل هوشمند، قفل Yale است که می تواند جایگزین یک قفل موجود و سخت افزار آن شود.

با استفاده از پیچ گوشتی ، پیچ و سخت افزار موجود را بردارید.

قفل جدید را نصب کنید.

صفحه ضربه ای را در فضای داخلی نصب کنید.

صفحه کلید را در قسمت بیرونی درب نصب کنید.

قبل از خرید قفل درب هوشمند چه نکاتی را باید در نظر گرفت

قبل از خرید قفل هوشمند، عواملی مانند قیمت، نصب و اتوماسیون خانه هوشمند را در نظر بگیرید.

قیمت – برخی از قفل های اصلی خانه هوشمند حدود 100 دلار قیمت دارند، در حالی که قفل های گران تر با ویژگی هایی مانند دستورات صوتی، اعلان های فشاری و ایمیل، و آلارم های دستکاری بین 200 تا 300 دلار قیمت دارند.

نصب – اگر اجاره می کنید، ممکن است بخواهید یک نصب ساده را در نظر بگیرید که با قفل درب موجود کار می کند، زیرا نصب و حذف این نوع قفل آسان تر است.

اتوماسیون خانه هوشمند—سایر دستگاه های خانه هوشمند را که می خواهید با قفل خانه هوشمند خود جفت کنید، در نظر بگیرید. به عنوان مثال، آگوست و شلیج قفل هایی را ارائه می دهند که با Apple HomeKit کار می کنند، در حالی که قفل های Z-Wave و Zigbee با هاب های کنترلی مانند SmartThings، Wink و Piper همگام می شوند.

بهترین مقایسه قفل درب هوشمند

در اینجا برخی از ویژگی های کلیدی را که در مورد قفل های هوشمندی که در بالا توصیه کردیم پیدا کرده ایم، آورده شده است.

آگوست Smart Lock Pro + Connect

Smart Lock Pro + Connect نسل سوم این نسخه از بسته قفل و اتصال هوشمند است. این قفل عملکرد باز و بسته شدن DoorSense و اتصال WiFi را ارائه می دهد. جدیدترین نسخه قفل هوشمند آگوست باریک تر است و مشخصات کم آن به شما این امکان را می دهد که قفل را روی قفل داخلی موجود خود قرار دهید و در عین حال یک قفل سنتی را برای قفل و باز کردن قفل درب ورودی خود نگه دارید.

این قفل هوشمند یک گزینه عالی برای اجاره کنندگان و کسانی است که نمی خواهند کل قفل خود را تعویض کنند. کاربران می توانند قفل هوشمند را با دستیار گوگل، آمازون الکسا و برنامه تلفن همراه آگوست، HomeKit، Z-Wave، WiFi و بلوتوث مدیریت کنند. کسانی که می خواهند یک قفل خانه هوشمند با نصب آسان و نسبتا ارزان داشته باشند که با قفل های موجود کار کند و دارای اتصال بی سیم برای قفل و باز کردن قفل درب باشد، از قفل هوشمند آگوست + Pro Connect بهره مند می شوند.

Yale Assure Lock SL کلید صفحه نمایش لمسی رایگان Deadbolt

صفحه نمایش لمسی Yale Assure Lock SL Key Free Deadbolt دارای طراحی شیک با روکش های فلزی متعدد است تا ظاهر درب ورودی شما را با قفل بدون کلید و صفحه نمایش لمسی عقیق مشکی به پایان برساند. قفل هوشمند ییل جایگزین یک قفل موجود می شود و با آمازون الکسا، دستیار گوگل و HomeKit کار می کند. با هزینه اضافی، می توانید ماژول هایی را برای Zigbee یا Z-Wave خریداری کنید.

قفل هوشمند ییل به شما این امکان را می دهد که درب پشت سر خود را با صفحه کلید لمسی قفل کنید و یک گزینه عالی برای صاحبان خانه هایی است که مایل به تعویض کل قفل قفل خود و جایگزینی آن با یک رابط تاچ پد ساده هستند. برای این قفل باتری پشتیبان وجود ندارد، بنابراین اگر برق یا وای فای را از دست دادید، باید از یک باتری 9 ولت برای لمس کنتاکت ها در پایین تاچ پد استفاده کنید تا انرژی کافی برای باز کردن قفل و باز کردن درب خود دریافت کنید.

Schlage رمزگذاری Wi-Fi هوشمند Deadbolt

Schlage Encode Smart Wi-Fi Deadbolt نه تنها یک قفل هوشمند است، بلکه افزودنی به سیستم هشدار امنیتی خانه شما است. این قفل هوشمند مجهز به زنگ آژیر است که وقتی کسی سعی می کند وارد خانه شما شود به صدا در می آید. این ترکیبی از قفل دستی، کد کلید و کنترل از راه دور است که گزینه های متعددی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا اطمینان حاصل کنند که خانه آنها قفل و محافظت می شود.w

pinterest.com

Schlage با انواع هاب های خانه هوشمند مانند سرویس Amazon Key کار می کند که اجازه می دهد تحویل های آمازون در داخل خانه، Ring، Alexa و Google Assistant قرار گیرد. در حال حاضر ادغام با HomeKit اپل وجود ندارد. همچنین می توانید از برنامه تلفن همراه Schlage برای کنترل قفل هوشمند خود استفاده کنید. این یک گزینه عالی برای افرادی است که می خواهند گزینه های تسلیحاتی متنوعی برای ایمن سازی خانه خود داشته باشند، با امنیت بیشتر یک زنگ هشدار داخلی.

قفل |قفل درب هوشمند

سوالات متداول در مورد قفل های هوشمند درب

مزایای قفل درب هوشمند چیست؟

قفل درب هوشمند برای افرادی که کلیدهای خود را مرتبا گم می کنند یا گم می کنند، برای کسانی که نیاز به تنظیم پین های جداگانه برای دوستان، خانواده یا مراقبان خانگی دارند، برای کسانی که می خواهند امنیت بیشتری داشته باشند و برای کسانی که می خواهند لایه دیگری به اتوماسیون خانه هوشمند خود اضافه کنند، مفید است.

قفل درب هوشمند چگونه کار می کند؟

یک دستگاه قفل درب هوشمند قفل درب را با یک پین عددی که روی صفحه کلید، از طریق کنترل بی سیم از یک برنامه تلفن همراه یا با کلید فیزیکی وارد می شود، قفل و باز می کند.

چه نوع قفل های درب هوشمند وجود دارد؟

قفل های هوشمندی وجود دارند که قفل های موجود را ادغام و استفاده می کنند و قفل هایی هستند که جایگزین کل سیستم قفل قفل شونده می شوند. برخی دارای صفحه کلید هستند، در حالی که برخی دیگر فقط با یک برنامه تلفن همراه کار می کنند.

قیمت قفل هوشمند چقدر است؟

قفل های هوشمند از 100 دلار شروع می شوند و بسته به تنظیمات و لوازم جانبی مورد نیاز شما می توانند تا 300 دلار قیمت داشته باشند. هیچ هزینه ماهانه ای در ارتباط با استفاده از یک برنامه تلفن همراه برای قفل های هوشمند وجود ندارد – هزینه صرفا از سخت افزار و نصب است.

آیا قفل های هوشمند درب ایمن هستند؟

بله، اما راه هایی وجود دارد که می توانید آنها را ایمن تر کنید. هرگز پین فردی خود را با دیگران به اشتراک نگذارید، وای فای خانه خود را قفل کنید و نصب قفلی با زنگ داخلی را در نظر بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا