استان ها

قوانین درآمدهای غیرشهریه‌ای تشویقی و حمایتی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از مشهد ، محسن مرادی در جلسه هماهنگی با حوزه های پژوهشی دانشگاه اسلامی آزاد مشهد که در مرکز بهزیستی این دانشگاه با موضوع درآمد غیر شهروندان: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد این کشور توانایی تأمین مالی از درآمد غیر شهروندان را دارد.

وی با بیان اینکه مدیران ارشد دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از فعالیتهای پژوهشی غیر شهروندان به شدت حمایت می کنند ، افزود: قوانین و مقررات دانشگاه در این زمینه نه تنها دست و پا گیر نیست بلکه تشویق و پشتیبانی است.

رئیس دانشگاه اسلامی آزاد مشهد با استدلال اینکه نوع دوستی ، احترام ، وجدان و فضیلت اجتماعی را باید سرلوحه کار خود قرار داد ، افزود: درآمد افراد غیر شهروندی با تلاش ، اراده و مدیریت به دست می آید.

مرادی با تاکید بر اینکه انتظارات از رشد و پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی مشهد بسیار زیاد است ، گفت: در آینده نزدیک واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس عملکرد و فعالیت ، به ویژه رویکردهای حل مسئله و رسالت اجتماعی مورد ارزیابی قرار می گیرند ؛ بنابراین ما باید با همدلی تلاش کنیم تا نقش خود را در این زمینه ایفا کنیم تا از نقطه فعلی خارج شویم.

در ادامه این نشست ، کارکنان پژوهشی دانشگاه اسلامی واحد واحد مشهد نظرات ، پیشنهادات و برنامه های توسعه و تحول خود را ارائه کردند.

انتهای پیام / 4078/4062 /

دکمه بازگشت به بالا