اقتصادی

قیمت کالاهای اساسی در ماه رمضان اعلام شد


قیمت کالاهای اساسی در ماه رمضان اعلام شد

رئیس سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده جزئیات برنامه نظارت ویژه ماه رمضان را ارائه داد و قیمت کالاهای اساسی ارائه شده برای تنظیم بازار ماه رمضان را اعلام کرد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز ، عباس تابش در مصاحبه ای اظهار داشت: یک برنامه ویژه نظارت برای ماه مبارک رمضان از 20 تا 3 ژوئن شامل کلیه مناطق مربوطه از جمله تعزیرات حکومتی ، صنعت استان ، معادن و سازمان های صنفی و انجمن ها ، کنترل و کنترل است. نظارت بر بازار هماهنگ خواهد شد.
وی با بیان اینکه این طرح در واقع ادامه برنامه نظارت بر نوروز برای تهیه و عرضه کالاهای اساسی است ، اظهار داشت: در این طرح کلیه کالاهای اساسی به نیاز روزانه شهروندان از جمله گوشت ، تخم مرغ ، برنج ، روغن ، قند و غیره نیاز دارند. انبارها و سردخانه های استان ها
طبق اعلام سازمان پشتیبانی سرب 50،000 تن برنج هندی با حداکثر قیمت 8000 تومان به ازای هر کیلوگرم ، همان مقدار شکر با حداکثر قیمت 5 هزار و 900 تومان ، 25 هزار تن مرغ منجمد با حداکثر قیمت 12000 تومان ، بیش از 15000 تن گوشت قرمز منجمد حداکثر 42000 تومان به ازای هر کیلوگرم ، 50،000 تن روغن برای تولید انواع روغن نباتی با سقف قیمت مصوب و 100000 تن انواع مختلف داده های مازافاتی و کبکاب که توسط کارگروه با توجه به نوع ، کیفیت ، وزن بسته بندی و سایر ویژگی ها اصلاح می شوند. بازار استان برای ماه رمضان مقرون به صرفه و در دسترس خواهد بود.
اعلام قیمت های Halim ، Ash ، Zolbia و Okra در هر استان طی روزها

این مقام مسئول درباره عرضه برخی مواد غذایی و کالاهای مصرفی مانند Halim ، Ash Zolbia و Bamiyeh در ماه رمضان نیز گفت: “در شرایط فعلی کشور و درگیری میان جامعه و کرونا محدودیت هایی در فعالیت برخی اتحادیه های صنفی وجود دارد که طبیعتاً مانع گسترش آن می شود.” . تهیه انواع مختلف غذا نیز با این محدودیت ها و در چارچوبی که در پروتکل های ارتباطی ستاد تاج گذاری مشخص شده است ، مطابقت خواهد داشت.
وی افزود: حداکثر قیمت این اقلام توسط هر کمیسیون نظارت استانی تعیین شده و طی چند روز آینده در سامانه قیمت گذاری بارگذاری می شود.
تابش همچنین با اشاره به وضعیت فعلی جامعه که ناشی از شیوع کرونا ویروس است ، تأکید کرد: کنترل جدی و نظارت بر شبکه توزیع و قیمت پیشنهادی دستگاههای پزشکی از جمله ژل و ضد عفونی کننده ، ماسک و غیره اعمال می شود. نظارت بر فعالیتهای فعلی بنگاه های اقتصادی در زمینه سایر کالاها و خدمات و سایر نیازهایی که افراد شرکت در آن احتیاج دارند مانند سایر روزهای سال انجام می شود.
ثبت روزانه آمار تولید کالاهای پزشکی

رئیس سازمان حمایت در رابطه با استقرار بازرسان در بیش از 100 واحد برای تولید محصولات پزشکی و مصرفی اظهار داشت: گزارش روزانه بازرسان تولید واحدها به این سازمان کمک می کند تا توزیع و توزیع این کالاها و هرگونه نقص را پیگیری کند.
وی تهیه تجهیزات بهداشتی مورد نیاز برای مقابله با تاج از جمله ژل های ضد عفونی کننده ، الکل ، ماسک ، دستکش و غیره را تشریح کرد و گفت: سامانه تلفنی 124 ، سیستم اینترنت 124 در برنامه کاربردی و واحدهای نظارت و بازرسی انجمن ها است. یا هر گونه مشکلات قیمت یا وضعیت را گزارش دهید.
کدام موجودی باید در سیستم انبار ثبت شود؟

به گفته رئیس سازمان حمایت از کالاها ، مواد نگهدارنده مواد غذایی شامل روغن نباتی جامد ، روغن نباتی خام ، روغن نباتی مایع ، شکر خام ، شکر سفید ، کره پاستوریزه و کره گشاد ، محصولات کشاورزی شامل برنج ، جو ، چای ، ذرت ، کنجاله سویا ، لوبیا ، نخود ، عدس ، نخود فرنگی و خرما ، مواد پروتئینی مانند تخم مرغ ، گوشت قرمز منجمد ، مرغ منجمد ، مواد شوینده و محصولات بهداشتی از جمله پودر شستشوی دست ، پودر شوینده ، محصولات غیر فلزی مانند اتوبوس ، لاستیک کامیون ، سواری لاستیک ، کاغذ چاپ و نوشتن ، چاپ روزنامه و در آخر محصولات فلزی که شامل تیرهای سبک ، تیرهای سنگین ، خام جامد ، آرماتورهای آجدار ، آرماتور و صفحه فولادی هستند ، ساده هستند.
تابش در پایان گفت: “نظارت بر بازگشایی واحدهای صنفی با همکاری اتاق اتحادیه صنفی و وزارت بهداشت در پروتکل های مهم انجام می شود ، اما بازرسان ما موظفند QR یا شناسنامه صادر شده توسط وزارت بهداشت را در نظر بگیرند.” اگر واحد بهداشت وضعیت بهداشتی را در نظر نگرفته است ، اقدامات لازم را انجام دهید.
انتهای پیام


همه محتوای سایت طبق پرتال پیشرفته خبری، اقدام به نشر محتوا می نماید، به همین دلیل مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده منابع خبری بوده و سامانه بر خط مجله تفریحی زیباروز هیچ مسوولیتی در قبال این نوشته از سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا