حوادث

لزوم تعامل بیشتر ناجا و دستگاه قضایی برای برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی

دادستان عمومی و انقلاب تهران بر لزوم رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی تأکید کردند و خواستار تعامل بیشتر پلیس و قضایی برای برقراری امنیت شدند.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز ، به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران ، علی القاصیمهر در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی بزرگ تهران در مورد راهکارهای رسیدگی به جرایم انتخاباتی و تخلفات قانونی و آخرین وضعیت دستگیری فراریان و محکومین

وی با اشاره به اهمیت تأمین نظم و امنیت در شرایط حساس کنونی ، اقدامات پلیس تهران بزرگ را در اجرای برنامه های مختلف برای حفظ نظم و قانون و رفع شر و ناامنی ستود و خواستار هم افزایی بیشتر بین پلیس و دادگستری شد. . در این منطقه بود.

دادستان تهران در قسمت دوم سخنان خود برقراری ارتباط الکترونیکی بین دادستان ها و کلانتری های تهران را گام اساسی در سرعت بخشیدن به روند دادرسی عنوان کرد و اعلام کرد:.

وی همچنین بر لزوم مستندسازی پرونده های ارسالی توسط پلیس به دادسرا تأکید کرد و ادامه داد: ارائه اسناد در پرونده بازداشت شدگان برای جرائم مشهود جنایی موجب تسریع در کار قضات ، تحقیق و صدور قرارهای متناسب با جرایم می شود.

در این جلسه ، فرماندهان نیروی انتظامی تهران بزرگ همچنین با تأکید بر لزوم مطالبات و اقدامات قضایی با کنار گذاشتن اقدامات انجام شده در دستگاه های مسئول به منظور ساماندهی مطالبات صنفی ، نظرات خود را در مورد اجرای هرچه بهتر برنامه های تأمین اجتماعی ابراز داشتند. . کردن

براساس این گزارش ، شب گذشته گروهی از معاونین دادستان دادسرای تهران به همراه سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ و روسای پلیس تخصصی تهران بزرگ در جلسه حضور داشتند. (11 مه) در دادسرای تهران.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا