اجتماعی

ماجرای ویدیوی تعقیب و گریز پلیس و سواری سمند در محور خرم آباد – اندیمشک چه بود؟

به دنبال انتشار ویدیویی از تعقیب و گریز میان پلیس و یک دستگاه سواری سمند در محور خرم آباد – اندیمشک مرکز اطلاع‌رسانی پلیس توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، در روزهای اخیر ویدیویی از تعقیب و گریز میان ماموران پلیس و یک دستگاه سواری سمند در محور خرم آباد – اندیمشک منتشر شده بود که در بخش‌هایی از آن رفتاری نامناسب از سوی ماموران به ثبت رسیده بود. در همین راستا مرکز اطلاع‌رسانی پلیس کشور توضیحات بیشتری را درباره علت توقف این خودرو شرح داده و در عین حال اعلام کرد که با تخلف ماموران نیز برخورد خواهد شد.

در اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی فراجا آمده است: « در پی انتشار کلیپی مربوط به تعقیب و گریز گشت انتظامی باخودرو سواری در محور خرم آباد – اندیمشک در  شبکه های اجتماعی ، رسیدگی به این موضوع در دستور کار بازرسی استان قرار گرفت.»

این مرکز درباره دلیل تعقیب و گریز میان پلیس و این خودروی سواری نیز اعلام کرد: « پیگیری‌ها حاکی است راننده متخلف یک دستگاه خودروی سمند،  بدون توجه به هشدار ماموران اقدام به فرار در مسیر مخالف آزادراه کرده و پس از طی مسافت طولانی و انجام حرکات خطر آفرین برای جانِ رانندگان  دیگر خودروهای عبوری، در نهایت خودروی مذکور متوقف و در بازرسی از آن مقادیری کالای قاچاق کشف و ضبط شد. همچنین راننده مذکور نیز تحویل مراجع قضایی شد.»

بیشتر بخوانید:

توضیح فراجا درباره ویدیوی مامور پلیس در کرمانشاه

در ادامه این اطلاعیه به نحوه رفتار ماموران نیز اشاره و تاکید شده که « رفتار تند و ناصواب ماموران درحین بازرسی اتومبیل و برخورد با سرنشینان نه تنها قابل اغماض و مورد تایید پلیس نیست بلکه نامبردگان برای بررسی و برخورد انضباطی به بازرسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان معرفی شدند.»

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا