حوادث

ماجرای پیتزاهای ۱۰۰ میلیونی در تهران

رئیس پایتخت فتوا از دستگیری پیک در رستورانی که اطلاعات کارت مشتری را کپی و پس گرفت ، خبر داد.

سرهنگ داوود معظمی گودرزی در مصاحبه با مجله تفریحی زیباروز وی اظهار داشت: چندی پیش برخی از شهروندان با مراجعه به فتوای پلیس تهران بزرگ اعلام کردند که در حالی که کارت آنها مفقود است و کارت خودپرداز کاملا در اختیار آنها است ، پول از کارت بانکی آنها برداشت شده است. با این اطلاعات و احتمال انجام سریعتر برداشت ، موضوع در دستور کار افسران پلیس FATA قرار گرفت.

وی افزود تحقیقات بیشتر از قربانیان نشان داد که همه آنها اخیراً غذا سفارش داده اند و آن را با پیک موتوری از رستوران دریافت کرده اند. “این سرنخی برای کشف این پرونده بود و پلیس متوجه شد که عامل جنایت کارت خوان را نصب کرده ، اطلاعات را به سرقت برده و کارت های بانکی شهروندان را که پیک موتوری رستوران را پوشانده بود ، کپی کرده است.

فتای رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: متهم با کپی برداری از داده های موجود در کارت های بانکی آنها ، مبلغ 100 تا 50 میلیون ریال را از حساب مشتریان خود برداشت کرد. دادگستری برای دستگیری او وی گفت: “وی با دستگیری آن شخص در ابتدا اقدام به انكار گناه خود كرد ، اما با دیدن مدارك و شواهد زبان خود را به اعتراف و اعتراف به جرم خود باز كرد.

گودرزی با بیان اینکه تاکنون حداقل 20 قربانی این فرد شناسایی شده است ، گفت: کل برداشت غیرقانونی این فرد از حساب شهروندان بیش از یک میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه پس از تشکیل پرونده ، متهم برای ادامه مراحل کیفری به دادسرا اعزام شد ، افزود: راه پیشگیری از چنین اقدامی ساده است. شهروندان باید شخصاً رمز کارت بانکی خود را وارد کرده و از افشای آن به فروشنده خودداری کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا