عمومی

مجریان انتخابات باید کاملاً بی‌طرف باشند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علی شعبانی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست ستاد انتخابات استان کرمانشاه که در فرمانداری کرمانشاه و با حضور اعضای ستاد انتخابات استان و این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ما در خط مقدم خدمت به مردم قرار داریم و تکلیف همه ما بسیار سنگین است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات امن، سالم، رقابتی و با مشارکت بالا از شاخصه‌های مدنظر مقام معظم رهبری است، عنوان کرد: بیش از نیمی از گستردگی جمعیتی انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه بوده و این شهرستان سه کرسی را به خود اختصاص داده است.

شعبانی با بیان اینکه مجریان انتخابات باید کاملاً بی‌طرف باشند، گفت: بر اساس تأکیدات استاندار کرمانشاه هر یک از مجریان انتخابات اگر سلامت انتخابات را دچار خدشه کند حتی اگر در شب انتخابات باشد، با قاطعیت با وی برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه چنانچه اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها کوچک‌ترین طرفداری از فردی داشته باشند قابل اغماض نیست، افزود: مقام معظم رهبری بر رقابتی بودن انتخابات تأکید داشتند و هیچ مسئولی حق ندارد این موازنه را به هم بزند و فردی را تقویت کند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه باید تمام تلاش خود را بر حضور پرشور مردم متمرکز کنیم، گفت: در زمینه تعیین شعب اخذ رأی اتفاقات جدیدی رخ داده و بیشتر به سمت مساجد حرکت کردیم.

وی بر ضرورت مراقبت از رأی مردم در روز انتخابات تاکید و بیان کرد: تمام تمهیدات لازم برای حفظ سلامت و امنیت انتخابات اندیشیده شده که باید با دقت کامل اجرایی شود.

شعبانی با بیان اینکه در حوزه امکانات و پشتیبانی مشکلی وجود نخواهد داشت و هر آنچه که لازم باشد تأمین می‌شود گفت: آموزش مجریان نیز از دیگر دغدغه‌های ما است که باید دقیق و مستمر باشد و نیروهای به کار گرفته شده به همه امور آگاه باشند.

دکمه بازگشت به بالا