استان ها

مدال طلای انجمن عکاسان آمریکا برای عکاس مجله تفریحی زیباروز

مجله تفریحی زیباروز/ خوزستان عکاس خوزستانی برنده مدال طلای انجمن عکاسان آمریکا در سومین جشنواره بین المللی عکاسی نارین نارین قرقیزستان 2022 شد.

به گزارش مجله تفریحی زیباروز، علی محمدی، عکاس خبرگزاری دانشجویان ایران (مجله تفریحی زیباروز) در سومین جشنواره بین المللی عکاسی نارین قرقیزستان 2022 مدال طلای انجمن عکاسان آمریکا را از آن خود کرد.

او برنده مدال طلای انجمن عکاسان آمریکا (PSA) در بخش زندگی در رنگ برای اثر خود “رهایی از سرطان” شد.

این عکاس همچنین برنده دو جایزه FIAP در عکاسی خبری و ستون های تک رنگ رایگان شد.

جشنواره بین المللی عکاسی نارین در قرقیزستان در حال برگزاری است. این جشنواره در شش بخش برگزار می شود و بر اساس اعلام دبیرخانه، در هر بخش یک مدال طلا و یک روبان افتخار فیاپ، نشان طلای انجمن عکاسان آمریکا (PSA و نشان FPC) به برندگان اهدا خواهد شد. .

جشنواره دارای شماره مجوز (پاتروناژ) 2022/272 از فدراسیون بین المللی عکاسی (FIAP)، مجوز شماره 175-2021 از انجمن عکاسی آمریکا (PSA) و مجوز Salon.Photo 2021-059 است.

عکس های دریافتی در این جشنواره برای دریافت عناوین FIAP و PSA به نام عکاس در آرشیو FIAP و PSA ثبت می شود.

نارین شهری در مرکز قرقیزستان است. مساحت آن 84 کیلومتر مربع است و تخمین زده می شود تا ژانویه 2019 حدود 40000 نفر جمعیت داشته باشد. این شهر در سال 1868 به عنوان یک قلعه کاروانی ساخته شد. رودخانه نارین از میان شهر می گذرد که یکی از سرچشمه های اصلی خارپشت دریایی است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا