بین الملل

مرحله دوم انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری آغاز شد

با دستور وزیر کشور؛

مرحله دوم انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری آغاز شد

مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، لحظاتی قبل با دستور وزیر کشور در ۵۸۶۳۸ شعبه در داخل کشور و همه شعبات خارج از کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز جمعه پانزدهم تیرماه، با دستور احمد وحیدی، وزیر کشور آغاز شد.

احمد وحیدی، وزیر کشور، صبح امروز (جمعه)، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین مرحله از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای برگزیدن رئیس جمهور آینده از بین دو نامزد مطرح در سراسر کشور در ۵۸۶۳۸ شعبه در داخل کشور و همه شعبات خارج از کشور را آغاز می‌کنیم.

وی افزود: از همه عزیزان و مردم شریف دعوت می‌کنیم در آغازین ساعات روز در صندوق‌های رأی حضور پیدا کنند و با رأی خود استحکام و اقتدار ملت ایران را بار دیگر به نمایش بگذارند

براساس این گزارش، مدارک لازم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، برخلاف انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که رای گیری با ۵ مدرک قابل انجام بود، در این انتخابات تنها شناسنامه و کارت ملی در اخذ رای قابل پذیرش است و در  شعب اخذ رای خارج از کشور نیز رای گیری با گذرنامه قابل انجام است.

دکمه بازگشت به بالا