استان ها

مردم به دانشگاه آزاد اسلامی اعتماد دارند

امام جمعه اهل تسنن بندرلنگه:

شیخ مسعود راهبر گفت: نگاه مورد اعتمادی در مردم نسبت به دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد و جایگاه دانشگاه در ذهن مردم جایگاه شایسته‌ای است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شیخ مسعود راهبر امام جمعه اهل سنت شهرستان بندرلنگه در دیدار با رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان با بیان اینکه دانشگاه جایی است که نسل آینده در آن پرورش می‌یابد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نقش بسزایی در کشور داشته است به‌طوری‌که تاثیر آن را در اقتصاد، فرهنگ و علم مشاهده کردیم و اگر برخی اتفاقات نبود، روند صعودی دانشگاه آزاد اسلامی شتاب بیشتری می‌گرفت.

وی افزود: نگاه مورد اعتمادی در مردم نسبت به دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد و جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در ذهن مردم جایگاه شایسته‌ای است.

امام جمعه اهل تسنن بندرلنگه خواستار تصویب رشته‌های مورد نیاز مردم منطقه و کار فرهنگی بیشتر در دانشگاه شد و بر استفاده از اساتید دلسوز و متعهد تاکید کرد.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرلنگه نیز با ارائه گزارشی از روند اجرایی دانشگاه گفت: دانشگاه با حضور دانشجو زنده است و تلاش می‌شود تا رضایت دانشجویان جلب شود.

وی تاکید کرد: این واحد دانشگاهی در هر زمینه‌ای آمادگی همکاری با سایر نهاد‌ها را دارد و از هر پیشنهاد و انتقاد سازنده‌ای استقبال خواهد کرد.

دکمه بازگشت به بالا