ورزشی

مرور حواشی دیدار رفت ملوان و استقلال| از مهار پنالتی حسینی تا پاره شدن پیراهن گلزن استقلال/ اوج اعتراضات به داور توسط عوامل دو تیم+تصاویر و فیلم

مرور حواشی دیدار رفت ملوان و استقلال| از مهار پنالتی حسینی تا پاره شدن پیراهن گلزن استقلال  اوج اعتراضات به داور توسط عوامل دو تیم+تصاویر و فیلم

دیدار رفت استقلال و ملوان با حواشی بسیار زیادی همراه بود تا جایی که پیراهن گلزن استقلال پاره شد.

به گزارش خبرگزاری ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های ملوان بندرانزلی و استقلال در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۷:۱۵ فردا در ورزشگاه سیروس قایقران به مصاف هم خواهند رفت.

دو تیم پیش از ۶۱ بار با هم دیدار کرده‌اند که ۲۶ بار استقلال و ۱۰ مرتبه ملوان برنده شده‌اند و ۲۵ بازی با تساوی خاتمه پیدا کرده است. دیدار رفت دو تیم با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید که حواشی آن به شرح زیر است: 

*مهدی هاشمی‌نسب، هاشم بیگ زاده و یوسو سسما که به تازگی وارد کادرفنی استقلال شده بودند در این بازی نخستین حضورش را در کادر مربیگری این تیم تجربه کردند. البته بیگ زاده و سسما به دلیل نداشتن کارت بازی نتوانستند روی نیمکت بنشینند و بیگ زاده هم پس از مدتی از کادرفنی استقلال جدا شد.

بماند///مرور حواشی دیدار رفت ملوان و استقلال|

*پیش از آغاز بازی، امید حامدی‌فر با لباس شخصی وارد زمین مسابقه شد و علت غیبت او در جمع آبی‌پوشان صادر نشدن کارت بازی‌اش بود. او به همراه پدرش نظاره گر بازی شد.

حاشیه دیدار استقلال تهران و ملوان بندرانزلی| نخستین حضور هاشمی‌نسب و بیک‌زاده در کادر مربیگری استقلال+ فیلم

*خبرنگاران مثل هفته گذشته بازهم برای ورود به ورزشگاه دچار مشکلاتی بودند، اما با هماهنگی‌های انجام شده، توانستند وارد ورزشگاه شوند.

*پیش از آغاز بازی، کادر فنی دو تیم استقلال و ملوان با هم خوش و بش گرمی داشتند.

بماند///مرور حواشی دیدار رفت ملوان و استقلال|

*علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال به همراه علیرضا خانی، عضو سابق هیئت مدیره این باشگاه، تماشاگر مصاف استقلال و ملوان بودند.

بماند///مرور حواشی دیدار رفت ملوان و استقلال|

*نام سعید مهری پس از عقد قرارداد جدید با استقلال برای اولین بار در فصل جاری در فهرست این تیم قرار گرفت.

*جایگاه ویژه استادیوم اتفاقات حاشیه‌سازی را سپری کرد؛ در حالی که آنتونیو مانیکونه مربی تیم ملی و رضا عنایتی سرمربی سابق تیم ملی امید می‌خواستند وارد جایگاه ویژه شوند، اما با ناهمانگی‌هایی روبرو شدند و دقایقی منتظر ماندند تا بتوانند بازی را تماشا کنند.

*نخاله‌ها، همچنان در استادیوم آزادی قرار داشت و خبرنگاران برای حضور در جایگاه مخصوص خود، باید از یک مسیر عجیب عبور می‌کردند.

*در جریان بازی، استقلالی‌ها نسبت به برخی تصمیمات داور معترض بودند. اوج این اعتراضات را می‌توان به صحنه پنالتی‌ای که برای ملوان گرفته شد، مشاهده کرد. پس از مهار پنالتی ملوان توسط سید حسین حسینی، آبی‌پوشان روحیه بهتری گرفتند، اما تا پایان نیمه اول نتوانستند نتیجه بازی را تغییر دهند.

بماند///مرور حواشی دیدار رفت ملوان و استقلال|

*استقلالی‌ها در نیمه دوم، اعتراضات قابل توجهی به داور مسابقه داشتند. آبی‌پوشان در حالی که تلاش زیادی داشتند تا گل اول بازی را به ثمر برسانند، برخی تصمیم‌های داور باعث شده بود تا آنها به داور معترض شوند. 

* در کادر فنی ملوان نیز شرایط به همین شکل بود. مهدی تارتار که کنار خط هیجان زیادی داشت، در این صحنه نیز به تصمیم داور اعتراض داشت و اعتراضات کادر فنی نیز پای داور را به کنار خط کشید و در نهایت مهدوی داور بازی به یکی از اعضای کادر فنی ملوان کارت زرد داد. 

*روزبه چشمی برخوردی با بازیکن ملوان داشت و باعث شد تا داور به نفع ملوان خطا بگیرد. در ادامه چشمی که به تصمیم داور معترض بود، برای مهدوی دست زد و این بازیکن هم در ادامه از داور کارت زرد دریافت کرد. 

بماند///مرور حواشی دیدار رفت ملوان و استقلال|

*در شرایطی که بازی رو به پایان بود بازیکن تیم ملوان در یک صحنه پیراهن محمدحسین مرادمند مدافع گلزن استقلال را کشید تا به شکلی که در تصاویر زیر مشخص است این پیراهن پاره شود.

پیراهن گلزن استقلال را پاره کردند!+ عکس

پیراهن گلزن استقلال را پاره کردند!+ عکس

پیراهن گلزن استقلال را پاره کردند!+ عکس

بخش مقالات ورزشی

دارای یک علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه‌ی بیش از 10 سال در صنعت رسانه‌های ورزشی. با ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق و اخبار روزمره، هدفمندی مخاطبان را در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشی تقویت می‌کنم. همراه با من باشید تا به دنیای هیجان انگیز ورزشی نگاهی داشته باشیم.
دکمه بازگشت به بالا