حوادث

مرگهای ناشی از حریق و دردسر مواد شیمیایی در مبلمان خانگی

رئیس اداره آتش نشانی و پیشگیری ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در گذشته 18 دقیقه زمان برای رسیدن به آتش داشتیم ، گفت: اما استفاده از مواد شیمیایی در مبلمان منزل باعث مرگ افراد در حین آتش سوزی به دلیل استنشاق دود ناشی از آتش شد. . “از دست دادن

کامران عبدولی در مصاحبه با مجله تفریحی زیباروز وی در مورد زمان طلایی برای رسیدن به آتش نشانان و نجات ، گفت: در گذشته به دلیل شرایط مختلف ، تخلیه افراد از ساختمانها حدود 18 دقیقه طول می کشید ، اما اکنون این زمان به کمتر از دو دقیقه کاهش یافته است. دلایل مختلفی برای این امر وجود دارد ، از جمله تغییر شرایط راه پله ساختمان ، درهای خانه و … همچنین یکی از دلایل استفاده از محصولات شیمیایی در مبلمان است.

وی ادامه داد: در گذشته بیشتر محصولات مورد استفاده در خانه ها چوب طبیعی بود و مصنوعات کمتری در آن استفاده می شد اما امروزه از مصالح زیادی در مبلمان منزل استفاده می شود.

وی گفت که در بیشتر موارد ، مردم بر اثر دود ناشی از آتش می میرند. وی گفت: “استفاده از مواد شیمیایی در مبلمان منزل باعث مرگ سریع افراد در اثر آتش سوزی به دلیل استنشاق دود ناشی از آتش سوزی شده است.” بس کن. دود شیمیایی است و هنگام آتش سوزی در ساختمان افراد را به سرعت می بلعد.

رئیس اداره آتش نشانی و پیشگیری ایمنی شهرداری تهران گفت درصد بالایی از خسارت ناشی از آتش سوزی ناشی از دود است. وی گفت: بنا به دلایلی در برخی مبلمان از سیانید استفاده می شود که در صورت سوزاندن تبدیل به سیانید می شود. و به سرعت مردم را بی حس می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا